Profil:
Biomass Energy Project SABIOMASS ENERGY PROJECT SA (14/2021) Złożenie wniosku przez spółkę zależną BEP BATTERY PACK S. A. o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, działanie 3.3 Wsparcie promo
Raport bieżący 14/2021
Postawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd BIOMASS ENERGY PROJECT S.A. ("Spółka", "Emitent") informuje, iż spółka zależna BEP BATTERY PACK S. A. złożyła wniosek o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, Oś priorytetowa 3: Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach, działanie 3.3 Wsparcie promocji oraz internacjonalizacji innowacyjnych przedsiębiorstw, poddziałanie: 3.3.3 Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych - Go to Brand, numer naboru: POIR.03.03.03-IP.03-00-001/21 Tytuł projektu: Wprowadzenie marki BEP BATTERY PACK S. A. na rynki ZEA .
Przedmiotem projektu jest wprowadzenie marki BEP Battery Pack produkcji polskiej, zgodnie z udziałem Polski w Światowej Wystawie EXPO 2020 w Dubaju, na rynek Zjednoczonych Emiratów Arabskich, a w szczególności poprzez udział w targach branżowych sektora energetycznego, Middle East Energy 2022. Ponadto celem jest zorganizowanie misji gospodarczej wraz z pokazem produktu dla klientów z wybranego rynku. Podczas misji gospodarczych wnioskodawca zorganizuje prezentacje swojej oferty oraz odbędzie spotkania B2B. Misje wiązać się będą z ponoszeniem wydatków takich jak podróże służbowe, transport czy organizacja prezentacji. W trakcie trwania wydarzeń Wnioskodawca wykorzysta zakupiony panel promocyjny Marki Polskiej Gospodarki, a także poniesie wydatki reklamowe, które zostały szczegółowo opisane w dalszej części wniosku o dofinansowanie. Realizacja projektu doprowadzi do nawiązania nowych kontaktów handlowych, a w konsekwencji zawarcia kontraktów i wzrostu przychodów ze sprzedaży oferty Wnioskodawcy. Celem projektu jest promowanie polskiej marki produktowej - "BEP Battery Pack", która jest oferowana przez Wnioskodawcę oraz w konsekwencji, wzrost przychodów ze sprzedaży generowanej na rynkach zagranicznych.
Wielkość projektu to 530.000 PLN (pięćset trzydzieści tysięcy złotych), kwota dofinansowania, to 450.500 PLN (czterysta pięćdziesiąt tysięcy pięćset złotych)
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz