Profil:
Creepy Jar SACreepy Jar chce osiągnąć content complete dla StarRupture do końca czerwca
Creepy Jar chce osiągnąć content complete dla StarRupture do końca czerwca, a w trzecim kwartale chce wykonać ostatnie szlify i play testy tytułu, podali przedstawiciele spółki na wideokonferencji.
"Chcemy do końca czerwca zamknąć tak zwany content complete, czyli mieć grę, która jest cała, (...) wszystko jest grywalne, wszystko działa" - powiedział prezes zarządu Creepy Jar, Krzysztof Kwiatek.
"Część tych rzeczy jest już w trakcie dopracowywania takiego dopracowywania, a ostatnie jakieś tam funkcje, które jakiś czas temu jeszcze, powiedzmy, bardziej się zmieniały albo były dodawane, są po prostu zamykane. Później robimy sobie w III kw. taki czas na doprowadzenie tej gry do stanu gry gotowej do wydania" - dodał.
Planowana premiera StarRupture będzie po trzecim kwartale 2025.
"Zastanawiamy się, obserwujemy i gdzieś tam wypatrujemy w stronę tego potencjalnego okna do wydania gry po III kw. Także to jest (...) to, co nas czeka w najbliższych miesiącach" - powiedział Kwiatek.
"Jak oceniamy postępy prac dotychczas i jak to widzimy przez ten najbliższy czas? (...) Według nas wszystko idzie bardzo dobrze" - dodał.
Creepy Jar będzie publikować kolejne materiały wideo na temat StarRupture i chce w trzecim kwartale zrobić play testy.
"Jak najwcześniej przed premierą mieć materiał, który będziemy mogli udostępnić jak najszerszej jak najszerszemu gronu influencerów, tak żeby ta cała premiera była już mocno wspomagana wysypem materiałów na temat Star Rapture, (...) ale ważne jest to, żeby to wszystko utrzymać przez kolejne tygodnie, no bo to będzie cały czas napędzało widoczność i sprzedaż" - powiedział prezes.
"Play testy się muszą odbyć i bardzo tego chcemy" - dodał.
Przedstawiciele spółki powiedzieli, że chcą żeby odbył się co najmniej jeden play test w trzecim kwartale.
Przedstawiciele spółki powiedzieli, że nie spodziewają się wpływu premier gier AAA takich jak GTA VI na ceny gier w segmencie Indie Premium takich jak StarRapture.
"My mówimy o wydaniu nowego IP żeby zaistniało. (...) Więc tak jak mówiłem, nie widzimy, żeby to miało wpływ na te ceny" - powiedział prezes.
Przedstawiciele spółki powiedzieli, że nie dostrzegają ryzyka związanego z premierą StarRupture.
"Szczerze powiedziawszy, to nie dostrzegamy w tym momencie żadnych ryzyk, jeśli chodzi o premierę. Natomiast mamy w głowie te ryzyka, które są zawsze, czyli ryzyka związane z technologią, z wydajnością i z multiplayerem" - powiedział Kwiatek.
"Także to jest coś, co generuje cały czas błędy i będzie generowało błędy i (...) to są zawsze takie ryzyka, że tak powiem, standardowe" - dodał.
Creepy Jar nie przewiduje opóźnienia premiery StarRupture po play testach.
"Nie spodziewamy się, bo my nie robimy tych playtestów po to, żeby tworzyć nową zawartość i przebudowywać tę grę, bo my jakby mamy jasną przez te wszystkie lata produkcji" - powiedział.
"Jeżeli dostaniemy jakiś feedback taki gameplayowy, no to też są rzeczy, które w naszym modelu możemy zrobić później po early accessie, tak? Także to jest też idea early accessu, żeby zbierać feedback o grze i ewentualnie adresować go w późniejszych patch'ach" - dodał.
Przychody Creepy Jar w 2024 roku wyniosły 31 mln zł wobec 37,5 mln zł w 2023 i były 17 proc. niższe rdr.
Zysk spółki wyniósł 15,9 mln zł wobec 18,3 mln zł w 2023, a EBIT wyniósł 13,9 mln zł wobec 15,8 mln zł w poprzednim roku.
han/ asa/