Gaming Factory zapowiada aktualizację strategii

Gaming Factory przygotowuje aktualizację strategii, której publikację zaplanowano na koniec września - podała spółka w komunikacie prasowym. Wskazano, że znajdą się w niej nowe cele rozwojowe oraz kierunki na najbliższe kwartały.


"JDM: Japanese Drift Master, największy i najlepiej sprzedający się tytuł w historii Gaming Factory, wyznaczył nowy kierunek dla rozwoju spółki. Od premiery w maju br. gra trafiła do ponad 130 tysięcy graczy i systematycznie rozbudowuje swoją społeczność. Równolegle do działań produkcyjnych, spółka przygotowuje aktualizację strategii" - napisano.

Dodano, że spółka rozwija produkcję JDM: Japanese Drift Master, a obecnie trwają prace nad portowaniem tytułu na kluczowe konsole oraz nad trybem multiplayer, który w przyszłości ma istotnie rozszerzyć możliwości rozgrywki i zwiększyć zaangażowanie społeczności.

"JDM: Japanese Drift Master potwierdził, że nasze kompetencje i model działania mogą z powodzeniem funkcjonować na globalnym rynku gier. To projekt, który nie tylko przyniósł nam największy dotychczasowy sukces sprzedażowy, ale również wyznaczył nowy kierunek rozwoju dla całego studia. Gra generuje stabilne, powtarzalne przychody w kolejnych miesiącach od premiery, co pokazuje jej długofalowy potencjał" - powiedział cytowany w komunikacie prasowym Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory.

"Przed nami kolejne etapy rozwoju, w tym wersje konsolowe, które mogą być postrzegane jako swoista 'druga premiera' tytułu, przy relatywnie ograniczonych kosztach portowania. Naszym strategicznym celem jest dalsze zwiększanie przychodów i rentowności biznesu. W związku z premierą Japanese Drift Master, drugi kwartał tego roku był dla nas historycznie dobry pod kątem wyników finansowych. Mamy również sporo pomysłów na wykorzystanie rozpoznawalności JDM na świecie, myślimy nie tylko o aktualizacji gry i wydaniu jej na konsole, ale także o nowym projekcie" - dodał.

Poinformowano, że oprócz rozwoju JDM: Japanese Drift Master, Gaming Factory kontynuuje dywersyfikację swojego portfolio, rozwijając nowe projekty o potencjale komercyjnym. Jednym z nich jest Pizza Slice – gra tworzona ze studiem Quest Craft, która łączy symulację zarządzania restauracją z lekką narracją. Od 26 sierpnia do 16 września na platformie Steam odbędą się zamknięte playtesty, które pozwolą graczom bezpłatnie przetestować fragment produkcji. (PAP Biznes)

alk/ osz/

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,5452 0,32%
1 EUR 4,2670 0,35%
1 GBP 4,9341 0,44%
100 JPY 2,4748 0,12%
1 USD 3,6786 0,83%