Profil:
CCC SAGrupa CCC chce w ’25 zwiększyć udział marek licencyjnych i własnych w Modivo
Grupa CCC chce w 2025 roku zwiększyć udział marek licencyjnych i własnych w grupie Modivo – poinformował prezes CCC Dariusz Miłek.
„Celem dla Modivo na 2025 rok jest zwiększenie udziału marek licencyjnych i własnych” – powiedział Miłek na konferencji.
Jak poinformował, w 2027 roku udział marek licencyjnych w sprzedaży grupy Modivo miałby stanowić 40 proc., a marek własnych 10 proc. wobec odpowiednio 2 proc. i 6 proc. w 2024 roku.
Docelowa marża brutto Modivo dla marek licencyjnych ma wynieść 60 proc., a dla marek własnych 55 proc.
Jak dodano w prezentacji, celem dla Grupy Modivo jest też rozwój sieci sklepów omnichannelowych eobuwie i wspólny program lojalnościowy grupy. (PAP Biznes)
pel/ ana/