Profil:
JRC Group SAJRC GROUP SA (15/2023) Dofinansowanie EU: uzyskaniu pozytywnej oceny w ramach projektu Działanie Ścieżka SMART FENG.01.01-IP.02-001/23/2023.
Raport bieżący 15/2023
Postawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Emitent informuje o uzyskaniu pozytywnej oceny w ramach projektu Działanie Ścieżka SMART FENG.01.01-IP.02-001/23/2023.
Nazwa projektu: Aktywny system audio w postaci pełno pasmowego zestawu omnipolarnego z intuicyjną funkcją wireless w standardzie Hi-Fi, z udziałem nowej technologii transmisji danych pomiędzy urządzeniami mobilnymi a przedmiotowym systemem, wykorzystującej protokół WiFi.
Wartość projektu: 12 321 232,84
Wartość dofinansowania: 8 931 540,33
Czas realizacji: 2024-2026 (trzy lata)
Projekt składa się z dwóch modułów:
1.Projekt badawczo-rozwojowy;
2. Internacjonalizacja.
Emitent wskazuje że niniejszy projekt jest elementem konsekwentnie realizowanej strategii zmierzającej do stworzenia rozpoznawalnej globalnej marki audio. Dotychczasowe zrealizowane działania - powstanie Centrum B+R, projekt Szybka Ścieżka oraz dokonane inwestycje w zakresie środków trwałych - wzmocniły kompetencje firmy w zakresie realizowania prac Badawczo-Rozwojowych umożliwiając sprawne wdrażanie najnowszych technologii i narzędzi audio. Emitent podkreśla, że każde działanie inwestycyjne jest wynikiem uprzednio zrealizowanych przedsięwzięć. Dotyczy to np. kredytu technologicznego (raport ESPI 11/2023 z dnia 04.10.2023), który umożliwi wdrożenie technologii opracowanej w ramach Szybkiej Ścieżki.
Projekt SMART, o którym dziś informujemy, ma na celu uzupełnienie oferty produktowej pasywnych zestawów głośnikowych marki Pylon Audio o rozwiązania typu wireless (aktywne systemy audio) w ich różnorakiej formie. Kierunek przejścia z systemów wire (opartych na kablach) na rzecz wireless jest widoczny wyraźnie u każdego liczącego się producenta audio. Trend pogłębia się wraz z rozwojem urządzeń mobilnych ze względu na wykorzystanie smartphonów jako źródła/ biblioteki treści muzycznych i obecnie dominuje to na rynku.
Emitent uważa, że oferta która odpowie w najlepszym stopniu na powyższe zapotrzebowanie (system wireless, wykorzystanie smartphone jako nośnika biblioteki muzyki), czyli dostarczy najbardziej efektywnego i przyjaznego dla użytkownika narzędzia i produktu, osiągnie sukces komercyjny, ponieważ takie są oczekiwania klientów oraz realia i kierunki rozwoju rynku. Wnioski z prowadzonych przez Emitenta analiz (badania rynku audio) są jednoznaczne - rozwój oznacza wytyczanie trendów poprzez działalność innowacyjną. W przypadku wygranego projektu, rozwój polega na wyjście naprzeciw potrzebom klientów HiFi (audiofili) i dostosowanie technologii do współczesnych narzędzi, z których każdy z nas korzysta. Aktywny zestaw głośnikowy opracowywany w niniejszym projekcie pod marką Pylon Audio to trendsetter w zakresie systemów audio - wzmacnia obserwowane trendy i budzi oczekiwania, wpłynie na decyzje zakupowe wymagających klientów rynku audio.
Obok modułu B+R, Emitent uzyskał wsparcie dla dalszej ekspansji zagranicznej. Moduł internacjonalizacji ma wzmacniać działania eksportowe w celu umocnienia marki na rynkach światowych. W ramach modułu Emitent uzyskuje wsparcie w kosztach targów audio na rynku krajowym, europejskim oraz azjatyckim w latach 2024-2026. Oznacza to, że w każdym roku marka Pylon Audio zostanie zaprezentowana na targach w Polsce (AudioShow w Warszawie, najistotniejsze targi dla Europy Centralno-Wschodniej); targach w Niemczech (High End Munich, najważniejsze targi międzynarodowe); oraz na targach w Hongkongu (Hong Kong High End Audio Visual Show, targi które oddziałują na rynek azjatycki i wzmacniają rozpoznawalność marki na tym obszarze). Podczas tych 3 targów Emitent będzie wystawiał się jako producent. Równocześnie partnerzy Emitenta (dystrybutorzy) będą równolegle realizowali strategię marketingową poprzez wystawianie produktów Emitenta na lokalnych targach Audioshow - na rynku europejskim np. we Francji, Hiszpanii, krajach Beneluxu,; na rynku azjatyckim np. w Chinach, Korei Południowej, Indiach. Pełna lista partnerów emitenta:
https://www.pylonaudio.pl/gdzie-kupic
Oznacza to, że marka Pylon Audio będzie uczestniczyła w licznych targach branżowych - przez cały rok - przyczyniając się do budowania jej globalnej rozpoznawalności. Moduł tym samym wzmacnia znacznie nasze cele sprzedażowe. Dzięki interwencji środków publicznych, Emitent pozyskuje również możliwość budowania działów sprzedaży w poszczególnych państwach i uzupełnienie relacji producent - dystrybutor poprzez wdrożenie relacji producent - klient.
Emitent podkreśla, że projekt SMART, tak jak każde poprzednio zrealizowane działania, w sposób istotny wpływa na wzrost wyników finansowych spółki i wpisuje się w realizację długofalowego celu uczynienie z PYLON AUDIO polskiej marki o globalnym zasięgu.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz