KOLEJKOWO SA (17/2025) Informacja o przychodach netto ze sprzedaży Emitenta za 06.2025 r.
Raport bieżący 17/2025
Postawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd Kolejkowo S.A. z siedzibą w Jeleniej Górze [dalej: Spółka, Emitent] niniejszym informuje, iż w dniu 10 lipca 2025 r. otrzymał informację o uzyskanych przychodach netto ze sprzedaży osiągniętych w okresie czerwiec 2025 r. oraz narastająco od początku 2025 r.
W raportowanym okresie Spółka osiągnęła przychody netto ze sprzedaży biletów, gadżetów, usług gastronomicznych i pozostałe na poziomie 1.830.788,05 zł, co oznacza wzrost o 106% r/r w porównaniu do czerwca 2024 r., kiedy przychody te wyniosły 887.707,90 zł.
Ponadto narastająco od początku 2025 r. Emitent osiągnął przychody netto ze sprzedaży na poziomie 9.478.509,21 zł, co stanowi wzrost o 58% r/r w porównaniu do analogicznego okresu 2024 r., gdy przychody te wyniosły 5.984.985,89 zł.
Zgodnie z opinią Zarządu głównym czynnikiem wzrostu ww. przychodów netto ze sprzedaży w czerwcu 2025 r. była nowa wystawa Kolejkowo Warszawa. Ponadto, na wzrost przychodów we wszystkich lokalizacjach Spółki wpłynęły korzystne okoliczności sezonowe i wydarzenia specjalne, które znacząco zwiększyły frekwencję w całym miesiącu.
Na początku czerwca szczególną rolę odegrał Dzień Dziecka, przypadający w niedzielę 1 czerwca. Wydarzenie to, zwłaszcza obchodzone przez wiele rodzin w weekend, przyczyniło się do wzmożonego ruchu w obiektach Kolejkowa. Kolejnym istotnym momentem był długi weekend związany z obchodami Bożego Ciała, który sprzyjał wyjazdom turystycznym i rodzinnym wizytom w przestrzeniach rozrywkowych.
Przez cały czerwiec widoczna była intensywna aktywność grup zorganizowanych - szczególnie przedszkoli i szkół podstawowych - co przełożyło się na wysoką liczbę odwiedzin w dni robocze. Czas ten tradycyjnie stanowi kulminację sezonu wycieczek szkolnych i został w pełni wykorzystany przez Spółkę pod względem operacyjnym.
Dodatkowym impulsem dla wzrostu przychodów był początek nowej ekspozycji czasowej "Miasto z Piasku", której otwarcie miało miejsce 26 czerwca br. we wrocławskiej lokalizacji. Wystawa ta stanowiła atrakcyjne urozmaicenie stałej oferty i spotkała się z pozytywnym odbiorem odwiedzających, co znalazło odzwierciedlenie w wynikach końcówki miesiąca.
Okres sprawozdawczy pozwolił Spółce lepiej poznać potencjał poszczególnych lokalizacji w kontekście zbliżającego się sezonu letniego. W tym czasie prowadzono także dalsze działania operacyjne i komunikacyjne, przygotowujące na kolejne miesiące intensywnej obecności w przestrzeni turystycznej i rodzinnej rozrywki.
Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Emitenta oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Spółki notowanych w alternatywnym systemie obrotu.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
[English version below]
More information on page: http://biznes.pap.pl/en/reports/espi/all,0,0,0,1