Profil:
Kruk SAKRUK SA (32/2025) Ogłoszenie o zwołaniu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia KRUK S.A. wraz z projektami uchwał
Raport bieżący z plikiem 32/2025
Podstawa prawna: Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe
Działając na podstawie art. 399 § 1 w zw. z art. 395 § 1 i 2 Kodeksu spółek handlowych oraz §16 ust. 3 Statutu Spółki, Zarząd KRUK S.A. (Emitent) zwołuje Zwyczajne Walne Zgromadzenie KRUK S.A., które odbędzie się w dniu 23 czerwca 2025 roku, o godz. 11.00, we Wrocławiu, w siedzibie Spółki, ul. Bolkowska 3, z następującym porządkiem obrad:
1) Otwarcie obrad Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia.
2) Wybór Przewodniczącego Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia.
3) Stwierdzenie prawidłowości zwołania Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia oraz jego zdolności do podejmowania uchwał.
4) Przyjęcie porządku obrad.
5) Prezentacja przez Zarząd Spółki wyników finansowych Spółki oraz innych istotnych informacji zawartych w sprawozdaniu finansowym.
6) Rozpatrzenie Sprawozdania Rady Nadzorczej KRUK S.A. za rok 2024.
7) Rozpatrzenie jednostkowego sprawozdania finansowego Spółki KRUK S.A. za rok obrotowy kończący się 31 grudnia 2024 r. oraz podjęcie uchwały w sprawie jego zatwierdzenia.
8) Rozpatrzenie skonsolidowanego sprawozdania finansowego Grupy Kapitałowej KRUK za rok obrotowy kończący się 31 grudnia 2024 r. oraz podjęcie uchwały w sprawie jego zatwierdzenia.
9) Rozpatrzenie sprawozdania Zarządu KRUK S.A. z działalności operacyjnej Grupy Kapitałowej KRUK i KRUK S.A. za 2024 rok oraz podjęcie uchwały w sprawie jego zatwierdzenia.
10) Rozpatrzenie wniosku Zarządu Spółki dotyczącego podziału zysku netto spółki KRUK S.A. za 2024 oraz rekomendacji Walnemu Zgromadzeniu Spółki przeznaczenia zysku netto Spółki za 2024 r. na wypłatę dywidendy dla akcjonariuszy oraz na kapitał zapasowy Spółki. Podjęcie uchwały w sprawie podziału zysku netto spółki KRUK S.A. za 2024 rok oraz wypłaty dywidendy dla akcjonariuszy Spółki.
11) Podjęcie uchwał:
a) w sprawie udzielenia członkom Zarządu KRUK S.A. absolutorium z wykonania przez nich obowiązków w roku obrotowym 2024.
b) w sprawie udzielenia członkom Rady Nadzorczej KRUK S.A. absolutorium z wykonania przez nich obowiązków w roku obrotowym 2024.
12) Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia opinii o Sprawozdaniu o wynagrodzeniach Członków Zarządu i Rady Nadzorczej KRUK S.A. we Wrocławiu za rok 2024.
13) Zamknięcie obrad.
Zarząd Spółki zdecydował o przeprowadzeniu obrad Walnego Zgromadzenia w siedzibie Spółki we Wrocławiu. Akcjonariusze mogą wziąć udział w Walnym Zgromadzeniu również przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej.
W załączeniu Emitent przekazuje pełną treść ogłoszenia o zwołaniu Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki dokonanego zgodnie z art. 402[2] KSH wraz z projektami uchwał oraz dokumentami, które mają być przedmiotem obrad.
Szczegółowa podstawa prawna: § 19 ust. 1 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych [...].
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
[English version below]
Current report No. 32/2025
Date: May 23rd, 2025
Subject: Notice of the Annual General Meeting of KRUK S.A. and draft
resolutions
Legal basis: Art. 56.1.2 of the Public Offering Act - Current and
periodic information
Text of the report:
Acting on the basis of Art. 399.1 in conjunction with Art. 395.1 and
395.2 of the Commercial Companies Code and Art. 16.3 of the Articles of
Association, Management Board of Kruk S.A. (the Company) convenes the
Annual General Meeting of KRUK S.A. for 11.00 a.m. on June 23rd, 2025 in
Wroclaw, ul. Bolkowska 3, at the registered office of the Company, with
the following agenda:
1) Opening of the Annual General Meeting.
2) Appointment of the Chair of the Annual General Meeting.
3) Confirmation that the Annual General Meeting has been duly convened
and has the capacity to pass resolutions.
4) Adoption of the agenda.
5) Presentation by the KRUK S.A. Management Board of the Company's
financial results and other material information contained in its
financial statements.
6) Review of the KRUK S.A. Supervisory Board's Report for 2024.
7) Review of the separate financial statements of KRUK S.A. for the
financial year ended 31 December 2024 and voting on a resolution to
approve the separate financial statements.
8) Review of the consolidated financial statements of the KRUK Group for
the financial year ended 31 December 2024 and voting on a resolution to
approve the consolidated financial statements.
9) Review of the Management Board's Report on the operations of the KRUK
Group and KRUK S.A. in 2024 and voting on a resolution to approve the
Management Board's Report.
10) Review of the Management Board's proposal regarding allocation of
KRUK S.A.'s net profit for 2024 and the recommendation for the General
Meeting to allocate the Company's net profit for 2024 to dividend
distribution and statutory reserve funds. Voting on a resolution
concerning allocation of KRUK S.A.'s net profit for 2024 and payment of
dividend to the Company's shareholders.
11) Voting on resolutions:
a) to grant liability discharge to Members of the Management Board of
KRUK S.A. for 2024,
b) to grant liability discharge to Members of the Supervisory Board of
KRUK S.A. for 2024.
12) Voting on a resolution to provide an opinion on the Report on
Remuneration for Members of the Management Board and Supervisory Board
of KRUK S.A. of Wrocław for 2024.
13) Closing of the Annual General Meeting.
The Company's Management Board has decided to hold the General Meeting
at the Company's registered office in Wroclaw. Shareholders may also
participate in the General Meeting by electronic means of communication.
Attached hereto the Company publishes the full text of the notice of the
Annual General Meeting given in accordance with Art. 402[2] of the
Commercial Companies Code, along with the draft resolutions and
documents to be debated at the Meeting.
Detailed legal basis: Par. 19.1.1 and 19.1.2 of the Regulation of the
Minister of Finance of March 29th 2018 on current and periodic
information [...].
More information on page: http://biznes.pap.pl/en/reports/espi/all,0,0,0,1