Mazop Group zadebiutuje 14 maja na NewConnect
Mazop Group, producent opakowań dla e-commerce, przemysłu i branży motoryzacyjnej, zadebiutuje 14 maja na NewConnect - podała spółka w komunikacie prasowym.
Spółka, chce wejść na NewConnect z jasno określonymi planami dalszego rozwoju i chęcią umacniania pozycji w branży opakowaniowej.
Jak podano, w 2024 roku eksport odpowiadał za 58 proc. całkowitych przychodów grupy.
Produkty firmy trafiają do klientów w 24 krajach, a kluczowymi rynkami pozostają Niemcy, Holandia, Francja oraz kraje skandynawskie. spółka odnotowała wzrost sprzedaży w Holandii (55 proc. rdr), Szwecji (40 proc. rdr) oraz Finlandii (182 proc. rdr).
"Zdecydowaliśmy się na zmianę modelu współpracy w Niemczech, rezygnując z pośredników i budując własny dział handlowy. (...) W pierwszym kwartale 2025 roku dostarczyliśmy nasze produkty do ponad 60 firm, co jest wynikiem trzykrotnie wyższym w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku" – powiedział cytowany w komunikacie prezes spółki, Krzysztof Rusin.
W 2024 roku Grupa osiągnęła skonsolidowane przychody przekraczające 40 mln zł. Dzięki nowoczesnemu parkowi maszynowemu spółka jest w stanie wyprodukować do 72 mln opakowań rocznie.
W kolejnych latach Mazop planuje dalsze inwestycje w rozwój infrastruktury produkcyjnej, przygotowując się do zakupu nowych linii technologicznych wraz ze wzrostem wykorzystania obecnych mocy.
"Debiut na NewConnect traktujemy jako naturalny etap rozwoju spółki. Na wcześniejszych etapach korzystaliśmy z emisji akcji wśród prywatnych inwestorów. Teraz jesteśmy gotowi na dalszy wzrost, budowę wartości dla akcjonariuszy oraz zwiększanie naszej obecności na rynkach międzynarodowych" - wskazał Rusin. (PAP Biznes)
mcb/ asa/