Profil:
Mex Polska SAMex Polska zwiększa portfolio gastronomiczne o markę z segmentu pizzerii
Zarząd Mex Polska zdecydował o poszerzeniu oferty gastronomicznej grupy o nowy format z segmentu pizzerii poprzez zawarcie porozumienia z pomysłodawcą konceptu PIZZANOVA - poinformował operator sieci restauracji w komunikacie prasowym.
Zgodnie z założeniami kooperacji, planowane jest otwarcie co najmniej trzech nowych lokali PIZZANOVA w ciągu najbliższych 18 miesięcy. Inwestycja będzie w całości finansowana ze środków grupy Mex Polska.
Pomysłodawcą konceptu PIZZANOVA jest Łukasz Kowalewski, powiązany rodzinnie z prezesem zarządu Mex Polska SA, Pawłem Kowalewskim.
"Naszym celem jest nie tylko efektywne rozwijanie marki PIZZANOVA, ale także podzielenie się wiedzą i standardami operacyjnymi i zwiększenie konkurencyjności naszej oferty" – powiedział cytowany w komunikacie prasowym Paweł Kowalewski, prezes zarządu Mex Polska.
PIZZANOVA będzie rozwijana w całej Polsce przez spółki zależne Mex Polska.
"Na mocy zawartego porozumienia, pomysłodawca konceptu będzie aktywnie wspierać jego rozbudowę, odpowiadając za przekazanie niezbędnej wiedzy operacyjnej – od wytycznych dotyczących aranżacji i zarządzania lokalami, przez szkolenie personelu, aż po zapewnienie jakości obsługi i oferty w nowo otwieranych placówkach PIZZANOVA" - napisano.
Podano, że Mex Polska zabezpieczyła sobie wyłączność na korzystanie ze znaku towarowego i konceptu PIZZANOVA w nowych lokalizacjach.
Spółki grupy Mex Polska operują w dwóch segmentach gastronomicznych: restauracyjnym i bistro. (PAP Biznes)
alk/ asa/