Profil:
PL Group SAPL GROUP SA (19/2019) Podpisanie umowy ramowej dotyczącej kompleksowego wykonanie prac adaptacyjnych powierzchni na Powiślu
Raport bieżący 19/2019
Postawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd PL Group S.A. z siedzibą w Łodzi (Spółka, Emitenta) informuje, że w dniu dzisiejszym do siedziby Spółki wpłynęła obustronnie podpisana umowa wraz z aneksem z Forbis Group Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (Wykonawca).
Przedmiotem umowy ramowej jest określenie warunków oraz zasad współpracy, w zakresie dotyczącym kompleksowego wykonania prac adaptacyjnych powierzchni Spółki na Powiślu, o której Emitent informował w raporcie ESPI 13/2019, a w szczególności;
1. wykonanie projektów aranżacji Lokali
2. wykonanie Mebli zgodnie z dokumentacją projektową oraz ich montaż w Lokalu,
3. wykonanie prac adaptacyjnych Lokali
Umowa ramowa nie zawiera ograniczeń w odniesieniu do łącznej wartości zleceń do zawarcia przez Emitenta i Wykonawcy.
Aneks do umowy zleca prace projektowe dla Wykonawcy na podstawie umowy ramowej, obejmując następujący zakres prac;
1. Etap I - projekt budowlany
Opracowanie wielobranżowej dokumentacji budowlanej w zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami. Dokumentacja opracowana będzie na bazie dostarczonej przez Zamawiającego wizualizacji wnętrza, tj. koncepcji (wraz ze space planem) oraz uzgodniona z rzeczoznawcami d.s. BHP, sanepid i p.poż.
- Plan zagospodarowania terenu
- Układ funkcjonalny - rzut ogólnobudowlany.
- Rzut wyburzeń / demontaży.
- Rzuty - ściany, sufit, podłoga.
- Projekt instalacji elektrycznej w zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami.
- Projekt instalacji sanitarnej w zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami.
- Analiza nośności stropu wykonana przez konstruktora
Zakres opracowania dla powierzchni showroomu oraz biura nie uwzględnia projektu zmian ingerujących w konstrukcję budynku oraz elewację ( w tym drzwi wejściowe do lokalu, otwory i przebicia w ścianach żelbetowych). Możliwość ingerencji będzie uzależniona od decyzji właściciela/zarządcy budynku. W przypadku konieczności uwzględnienia wyżej opisanych zmian, opracowanie będzie podlegało oddzielnej wycenie.
Przekazanie dokumentacji budowlanej w w/w zakresie - w 5 egzemplarzach papierowych , elektronicznej wersji .pdf oraz elektronicznej formie edytowalnej - dwg. Dokumentacja projektowa będzie uzgodniona z Zamawiającym oraz rzeczoznawcami d.s. BHP, sanepidu i p.poż. Zakres projektów nie obejmuje wykonania instalacji pożarowych oraz innych instalacji objętych gwarancją budynkową.
2. Etap II - projekt wykonawczy
Opracowanie pełno-branżowej dokumentacji wykonawczej zgodnie ze standardami obowiązującymi dla dokumentacji techniczno - budowlanej uwzględniającej rysunki warsztatowe oraz niezbędne detale architektoniczne dla wykonawcy mebli i robót budowlanych. Dokumentacja opracowana będzie na bazie przedstawionej koncepcji i uzgodniona z Wynajmującym oraz rzeczoznawcami d.s. BHP, sanepidu i p.poż.
Architektura
- Rzuty poziome
- Rzuty poziome aranżacji z meblami
- Rzuty poziome sufitów wraz z oświetleniem
- Rzuty poziome posadzek i dyspozycje elektroinstalacyjne
- Widoki ścian i przekroje budowlane - w przypadku niestandardowych rozwiązań
- Oznakowanie lokalu - showroom
- Projekt mebli na zamówienie
- Wykaz materiałów
- Opis techniczny
Instalacja elektryczna
- Plan instalacji elektrycznych
- Plan instalacji oświetlenia
- Schemat zasilania
- Opis techniczny do projektów
Instalacja sanitarna
- Plan instalacji wentylacji
- Plan klimatyzacji z opisem
- Plan instalacji wod-kan
- Opis techniczny do projektów
Przekazanie dokumentacji wykonawczej jw. w wersji .pdf oraz formie edytowalnej - dwg. Dokumentacja uzgodniona z Wynajmującym oraz wyznaczonymi przez Wynajmującego rzeczoznawcami d.s. BHP, sanepidu i p.poż. Na podstawie pełnej dokumentacji Etapu II tworzony jest ostateczny kosztorys inwestorski. Zakres projektów obejmuje wytyczne dla instalacji pożarowych oraz pozostałych budynkowych.
3. Zakres prac nie obejmuje wykonania:
- projektu SSP i DSO,
- projektu konstrukcyjnego,
- ekspertyz,
- dokumentacji odtworzeniowych/inwentaryzacji,
- przedmiaru robót i nadzoru autorskiego,
- postępowania oraz uzgodnień konserwatorskich
O postępach i zakończeniu prac objętych niniejszą umową Spółka poinformuje w odrębnych raportach.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz