Profil:
LPP SASzacunkowa sprzedaż spółek odzieżowo-obuwniczych za III i okres I-III 2019 r. (tabela, aktl.)
Poniżej przedstawiamy szacunkowe wyniki sprzedaży spółek detalicznych z segmentu odzież i obuwie w marcu i narastająco od początku roku. Zestawienie zostało sporządzone przez PAP Biznes na podstawie komunikatów firm.
mln zł | III '19 | % rdr | I-III '19 | % rdr |
CCC | 452,9 | 86,0% | 1033,3 | 57,0% |
CDRL* | 14,2 | 2,2% | 38,3 | 2,7% |
Gino Rossi | 9,2 | -22,9% | 26,3 | -23,7% |
Intersport | b.d. | - | 56 | 23,8% |
LPP | b.d. | - | 1830 | 16,0% |
Monnari | 19,3 | 17,0% | 57,6 | 21,0% |
GK Redan, w tym: | 40 | -15,0% | 117 | -4,0% |
-Top Secret | 18 | -8,0% | 53 | 8,0% |
-TXM | 22 | -20,0% | 64 | -12,0% |
VRG** | 45,2 | 37,1% | 132,5 | 45,7% |
Wittchen | 20,1 | 19,0% | 51 | 18,0% |
Wojas | 19,6 | 10,8% | 50,5 | 7,7% |
* sprzedaż CDRL w sieci detalicznej oraz w e-commerce w Polsce wg wyliczeń PAP Biznes;
** sprzedaż detaliczna w segmencie odzieżowym VRG (wyniki uwzględniają sprzedaż marki Bytom w wys. 12,3 mln zł w marcu). VRG konsoliduje wyniki Bytomia od grudnia 2018 r. (PAP Biznes)
pel/ doa/