Profil:
Tesgas SATESGAS SA (14/2025) Powołanie członków Rady Nadzorczej
Raport bieżący 14/2025
Zarząd TESGAS S.A. z siedzibą w Dąbrowie (Spółka, Emitent), informuje, że w dniu 16 czerwca 2025 roku Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Spółki podjęło Uchwałę nr 18, 19, 20, 21, 22 w sprawie wyboru Rady Nadzorczej Spółki. W skład Rady Nadzorczej powołano:
1. Pana Jacka Krzyżaniaka,
2. Panią Joannę Rudnicką,
3. Pana Mariusza Mirka,
4. Pana Radosława Wałęsę,
5. Pana Piotra Stobieckiego.
Poniżej przedstawiamy życiorysy ww. członków Rady Nadzorczej.
Pan Jacek Krzyżaniak menadżer z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w obszarze wprowadzenia spółek na GPW w Warszawie oraz NewConnect relacji inwestorskich, inwestycji kapitałowych, finansów oraz relacji z mediami ekonomicznymi.
Od 2004 roku do dziś pracuje w spółce GLOBE SYSTEM Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, na stanowisku Prezesa Zarządu, zajmującym się dostarczaniem kompleksowych usług informatycznych i marketingowych.
Od 2019 roku do dnia dzisiejszego jest zatrudniony w Strzeszyn Park Sp. z o.o. na stanowisku Prezesa Zarządu, gdzie zarządza projektem budowy osiedla wielorodzinnego.
Od roku 2013 do chwili obecnej jest wspólnikiem a od stycznia 2023 Członkiem Zarządu w Grupie Wspieram.to Sp. z.o.o. będących jednym z pierwszych i największych na polskim rynku portali crowdfundingowych.
Od 2012 do chwili obecnej pełni funkcje wiceprezesa Zarządu w Gricon Sp. z o.o. wyspecjalizowanej w dostarczaniu kompleksowych usług informatycznych oraz marketingu online.
W latach 2002 - 2012 był asystentem Prezesa Zarządu PBG S.A. oraz szefem zespołu Relacji inwestorskich, Rzecznikiem, Prasowym Spółki oraz Grupy Kapitałowej a także Członkiem Rady Nadzorczej. Spółki, która była liderem branży budowlanej w Polsce w obszarach dot. przesyłania i magazynowania gazu ziemnego, budownictwa inżynieryjnego, drogowego i kubaturowego.
W latach 1998 - 2000 pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego spółki zależnej Fundacja Europa XXI, a następnie Członek Zarządu i Prezes Zarządu firmy lobbingowej.
Pan Jacek Krzyżaniak posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe związane z doradztwem w zakresie relacji z rynkiem kapitałowym. Kierując działem relacji inwestorskich, który zdobył wiele nagród rynku kapitałowego za wzorowe prowadzenie RI i komunikację ze środowiskiem inwestorskim. Bezpośrednio brał udział w ponad 30 przejęciach i fuzjach firm. Zdobyte w ten sposób doświadczenie wykorzystuje od 2012 roku w ramach własnych projektów doradzając firmom w obszarze zarządzania finansami, pozyskiwaniem środków na rozwój poprzez rynek kapitałowy oraz sprzedaży firm inwestorom strategicznym w tym branżowym.
Pan Jacek Krzyżaniak spełnia kryterium niezależności od spółki i podmiotów pozostających w istotnym powiązaniu ze spółką.
Pan Jacek Krzyżaniak nie uczestniczy w żadnej spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta. Pan Jacek Krzyżaniak nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.
Pani Joanna Rudnicka jest absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na Wydziale Prawa i Administracji Kierunek Prawo. Posiada tytuł zawodowy radcy prawnego i licencję doradcy restrukturyzacyjnego.
Posiada wieloletnie doświadczenie jako radca prawny, aktualnie będąc wspólnikiem zarządzającym w SKP Skoczyński Kolańczyk Rudnicka Kancelaria Prawna S.K.A.
Specjalizuje się w doradztwie prawnym z zakresu prawa gospodarczego i korporacyjnego, kompleksowej obsłudze kontraktów budowalnych oraz inwestycji infrastrukturalnych, a także obsłudze sporów sądowych i arbitrażowanych.
Joanna Rudnicka była członkiem wielu rad nadzorczych, w tym także z branży budowlanej.
Joanna Rudnicka spełnia kryterium niezależności od spółki i podmiotów pozostających w istotnym stopniu powiązania ze spółką. Pani Joanna Rudnicka nie jest wpisana do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.
Pan Mariusz Mirek posiada wykształcenie wyższe, tytuł magistra inżyniera budownictwa, uzyskany na Politechnice Poznańskiej na Wydziale Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska oraz tytuł magistra inżyniera inżynierii środowiska, uzyskany na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu na Wydziale Inżynierii Środowiska i Gospodarki Przestrzennej.
Ukończył studia podyplomowe na Politechnice Warszawskiej na Wydziale Inżynierii Środowiska w zakresie inżynierii gazownictwa.
W roku 2013 ukończył studia menedżerskie Executive MBA organizowane prze Gdańską Fundację Menedżerów, Uniwersytet Gdański i IAE Aix-en-Provence Graduate School of Management, jako instytucję walidującą, i uzyskał dyplom Master of Business Administration.
Ukończył kurs organizowany przez Ministerstwo Skarbu Państwa i złożył z wynikiem pozytywnym egzamin dla kandydatów na członków rad nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa. Posiada tytuł Dyrektora Górniczego III stopnia.
Pan Mariusz Mirek w latach 1994-2016 pracował w Polskiej Spółce Gazownictwa Sp. z o.o. i jej poprzednikach prawnych, pokonując całą ścieżkę zawodową od Pracownika Technicznego, przez Specjalistę ds. Sieci Gazowej, Kierownika Technicznego, Kierownika Działu Rozwoju i Inwestycji, Dyrektora Biura Transportu Gazu, Zastępcy Dyrektora ds. Eksploatacji, do Dyrektora Zakładu Gazowniczego w Bydgoszczy.
Od roku 2016 prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą TEHO Biuro Inwestycyjne, specjalizującą się w doradztwie technicznym w zakresie inżynierii.
Pan Mariusz Mirek spełnia kryterium niezależności od spółki i podmiotów pozostających w istotnym powiązaniu ze spółką.
Pan Mariusz Mirek nie uczestniczy w żadnej spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta. Pan Mariusz Mirek nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.
Pan Radosław Wałęsa jest absolwentem Wydziału Prawa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (tytuł magistra prawa) oraz London School of Public Relations w zakresie Public Relations i Zarządzania Wizerunkiem (dyplom z wyróżnieniem).
Pełni funkcję Prezesa Zarządu Wałęsa Group sp. z o.o., gdzie odpowiada za rozwój projektów inwestycyjnych w sektorze nieruchomości oraz zarządzanie zespołem. Od października 2023 r. pełni również funkcję Dyrektora ds. Relacji Międzynarodowych w Izbie Zawodowego Biznesu, utrzymując kontakty z izbami handlowymi, instytucjami rządowymi i organizacjami biznesowymi na całym świecie.
W latach 2019-2023 pełnił funkcję specjalisty ds. nieruchomości międzynarodowych w Keller Williams Realty, natomiast wcześniej - przez niemal 8 lat - był Dyrektorem Zarządzającym FOGO Power (UK) Ltd, odpowiadając za ekspansję i rozwój marki FOGO na rynkach europejskich. W latach 2001-2011 jako Dyrektor ds. Eksportu i Marketingu w firmie Agregaty FOGO zbudował od podstaw działy eksportu i importu, doprowadzając do wzrostu obrotów spółki z poziomu 1 mln euro do ponad 20 mln euro rocznie.
Był również współzałożycielem i Partnerem Zarządzającym Peniel International Trade _ Consulting (1999-2012), a także Dyrektorem Handlowym w ADB United Ltd. - firmie zajmującej się doradztwem oraz handlem towarami na rynkach Europy, Afryki i Ameryki Południowej.
Od 1999 roku pracuje również jako niezależny tłumacz i nauczyciel języka angielskiego, współpracując z firmami z wielu sektorów przemysłu i edukując na wszystkich poziomach zaawansowania - od dzieci po kadrę zarządzającą.
Od początku kariery zawodowej związany z handlem międzynarodowym, komunikacją oraz rozwojem biznesu. Specjalizuje się w budowaniu i wprowadzaniu marek na nowe rynki, strategiach eksportowych oraz relacjach międzynarodowych. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie menedżerskie, w tym na stanowiskach kierowniczych w firmach działających na rynkach europejskich, Bliskiego Wschodu oraz Afryki.
Pan Radosław Wałęsa spełnia kryterium niezależności od spółki i podmiotów pozostających w istotnym powiązaniu ze spółką.
Pan Radosław Wałęsa nie uczestniczy w żadnej spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta. Pan Radosław Wałęsa nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.
Pan Piotr Stobiecki posiada tytuł doktora nauk ekonomicznych. Od dwudziestu pięciu lat związany z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu. Pracował jako asystent i adiunkt w Katedrze Inwestycji i Rynków Kapitałowych. Obecnie pełni rolę wykładowcy.
W latach 2001- 2005 pracował w Grant Thornton Frąckowiak Sp. z o.o. Sp. k. w departamencie Audytu w Poznaniu.
W roku 2003 objął funkcję Dyrektora Audytu Biura w Warszawie, za którego rozwój był odpowiedzialny. Od września 2005 do marca 2011 roku pracował na stanowisku partnera zarządzającego w HLB Sarnowski _ Wiśniewski Sp. z o.o. odpowiadając za rozwój i strategię firmy.
Od 2011 roku do chwili obecnej pełni funkcję Prezesa Zarządu w spółce CMT Advisory Sp. z o.o., wyspecjalizowanej w doradztwie transakcyjnym.
Oprócz wsparcia w realizacji procesów fuzji i przejęć, CMT Advisory świadczy usługi związane z rynkiem kapitałowym, restrukturyzacjami i przekształceniami, wycenami, pozyskiwaniem finansowania oraz cenami transferowymi.
Od 2014 roku do chwili obecnej sprawuje funkcję Członka Zarządu w spółce Katharsis Zarządzanie Sp. z o.o., zarządzającej aktywami funduszu inwestycyjnego zamkniętego aktywów niepublicznych. W ramach prowadzonej działalności fundusz inwestuje w małe i średnie polskie spółki oraz nieruchomości komercyjne, wspierając je w zakresie strategii i planów rozwojowych. Pan Piotr Stobiecki posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe związane z doradztwem transakcyjnym, audytem oraz rynkiem kapitałowym. Przez kilkanaście był wykładowcą Szkoły Giełdowej przy GPW w Warszawie S.A. Podczas pracy zawodowej prowadził i nadzorował kilkadziesiąt projektów z zakresu fuzji i przejęć. Jest Ekspertem w Instytucie Biznesu Rodzinnego, który wspiera polskie firmy rodzinne. Pan Piotr Stobiecki historycznie zasiadał w radach nadzorczych kilku dużych podmiotów notowanych na GPW S.A. w Warszawie. Obecnie pełni funkcję członka rady nadzorczej w spółkach Masspol Sp. z o.o. oraz PKS Olsztyn S.A.
Od roku 2012 do chwili obecnej zasiada w Radzie Nadzorczej Spółki jako członek Rady Nadzorczej.
Pan Piotr Stobiecki nie uczestniczy w żadnej spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członek organu spółki kapitałowej i nie uczestniczy w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu. Nie prowadzi działalności konkurencyjnej w stosunku do Emitenta. Pan Piotr Stobiecki nie jest wpisany do Rejestru Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o KRS.
Podstawa prawna: § 5 pkt 5 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
[English version below]
More information on page: http://biznes.pap.pl/en/reports/espi/all,0,0,0,1