Profil:
VRG SAVRG miała w listopadzie ok. 66,8 mln zł przychodów, więcej rdr o ok. 16,4 proc.
Grupa VRG (d. Vistula Group) miała w listopadzie 2018 roku około 66,8 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost rdr o ok. 16,4 proc. - podała grupa w komunikacie.
W ujęciu narastającym, w okresie styczeń–listopad 2018 roku, wartość przychodów ze sprzedaży wyniosła około 657,5 mln zł i była wyższa o około 13,6 proc. od osiągniętych rok wcześniej.
W listopadzie 2018 r. przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły około 41,9 mln zł i były wyższe rdr o około 21,1 proc. Od początku roku wartość przychodów ze sprzedaży w tym segmencie wyniosła około 374,8 mln zł i była wyższa o około 11,7 proc. niż rok wcześniej.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły około 20 mln zł i były wyższe o około 17,5 proc. w ujęciu rdr. Narastająco, w okresie styczeń–listopad 2018 roku, przychody w tym segmencie wyniosły około 247,6 mln zł i były wyższe o około 19,9 proc. rdr.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w listopadzie przez grupę wyniosła około 51,4 proc. i była niższa od marży osiągniętej w listopadzie 2017 roku o około 1,3 p.p. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża wyniosła około 50,6 proc., co oznacza, że była niższa o 1,2 p.p. rdr.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec listopada 2018 roku wyniosła 35,4 tys. m kw. i była wyższa o 8,2 proc. niż rok wcześniej.
VRG podała, że przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Bytom w listopadzie wyniosły około 18,9 mln zł i były wyższe rdr o około 22,9 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów Bytomia wyniosła około 175,5 mln zł i była wyższa o około 12,4 proc. rdr.
Marża ze sprzedaży osiągnięta przez Bytom w listopadzie wyniosła około 51,8 proc. i była niższa rok do roku o około 0,8 p.p. W ujęciu narastającym marża ze sprzedaży Bytomia wyniosła około 52,5 proc. i była wyższa o 1,8 p.p. rdr. (PAP Biznes)
pel/ asa/