AliExpress napędza sprzedaż lokalnych firm podczas sezonowej kampanii - trzykrotny wzrost liczby polskich sprzedawców (MediaRoom)

AliExpress napędza rozwój polskich sprzedawców podczas letniej wyprzedaży.


Trzykrotny wzrost liczby polskich sprzedawców na platformie

Warszawa, 25.06.25: Mniej niż rok po uruchomieniu działalności lokalnej w Polsce, AliExpress odnotowuje znaczący wzrost dzięki połączeniu sprzedaży prowadzonej przez polskich sprzedawców oraz dostaw z lokalnych magazynów, co przekłada się na szybszą dostawę i zwroty bez zbędnych formalności*. Od momentu wdrożenia strategii wsparcia lokalnych sprzedawców w październiku 2024 roku, liczba polskich firm aktywnie działających na platformie wzrosła trzykrotnie. Liczba ofert od lokalnych sprzedawców zwiększyła się dziesięciokrotnie, dając polskim konsumentom dostęp do tysięcy produktów pochodzących z Polski. Podczas tegorocznej Letniej Wyprzedaży sprzedawcy z Polski odpowiadali za 30% całkowitej sprzedaży na platformie w Polsce.

„To, co obserwujemy w Polsce, to wyraźna zmiana - lokalne firmy nie tylko dołączają do platformy, ale też rozwijają się w bardzo krótkim czasie” - mówi Gary Topp, European Commercial Director w AliExpress. „Inwestycje w narzędzia onboardingowe, wsparcie logistyczne i dostęp do kampanii sprzedażowych, takich jak Letnia Wyprzedaż, wspierają rozwój mniejszych sprzedawców. To nie są tylko dodatki - to realne motory wzrostu. Sukces polskich firm pokazuje, że przy odpowiednim zapleczu lokalne marki mogą skutecznie konkurować i się rozwijać.”

Polscy sprzedawcy siłą napędową AliExpress

Letnia Wyprzedaż cieszyła się dużym zainteresowaniem kupujących, zwłaszcza w takich kategoriach jak produkty FMCG, technologie, sprzęt AGD, RTV oraz artykuły dla zwierząt.

„Dane pokazują, że polscy konsumenci postrzegają AliExpress jako miejsce na zakupy nowoczesnych, markowych produktów i gadżetów - od robotów sprzątających, przez smartfony, po telewizory i konsole” - dodaje Topp.

Przykładami dynamicznie rozwijających się lokalnych firm są Brat.PL, Brand Distribution Group oraz ACTION - wszystkie skutecznie wykorzystały zwiększoną widoczność w ramach Letniej Wyprzedaży do poszerzenia bazy klientów. Dzięki udziałowi w kampaniach sezonowych wychodzą poza niszowe segmenty i docierają do szerokiego grona odbiorców. Dla wielu z tych sprzedawców ekspozycja w kampaniach to nie tylko chwilowy impuls, ale długofalowy akcelerator biznesowy. Ich sukcesy stają się integralną częścią rozwoju AliExpress w Polsce i silnym sygnałem, że lokalne firmy mogą osiągać sukcesy na globalnych platformach.

Wsparcie, narzędzia i widoczność - AliExpress wspiera rozwój sprzedawców

AliExpress oferuje szereg dedykowanych programów wsparcia dla polskich sprzedawców. Nowi partnerzy mogą liczyć na 90-dniowy okres onboardingowy bez prowizji, bezpośrednie wsparcie od dedykowanych specjalistów oraz łatwą integrację z narzędziami takimi jak BaseLinker, Apilo, Sellassist i innymi. Wszystko to sprawia, że rozpoczęcie działalności online - nawet po raz pierwszy - jest prostsze, szybsze i mniej obciążone formalnościami.

*Zgodnie z regulaminem

O AliExpress

AliExpress to globalna platforma zakupowa, uruchomiona w 2010 roku, której celem jest tworzenie lepszych doświadczeń zakupowych dla setek milionów konsumentów w ponad 200 krajach i regionach. Platforma dostępna jest w języku angielskim oraz 15 innych wersjach językowych. AliExpress jest częścią Alibaba International Digital Commerce Group.

KONTAKT:

CLUE PR

Maria Lewicka

e-mail: maria.lewicka@cluepr.pl

Źródło informacji: AliExpress

UWAGA: Za materiał opublikowany przez redakcję PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”.

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,5417 -0,29%
1 EUR 4,2553 -0,52%
1 GBP 4,9921 -0,13%
100 JPY 2,5307 0,13%
1 USD 3,6711 -1,40%

Powiązane