Druga edycja Targów Wisła Biznes (MediaRoom)
Ponad 30 firm wzięło udział w drugiej edycji Targów Wisła Biznes, jakie zostały zorganizowane przez klub z ul. Reymonta w piątek 27 września przy okazji meczu Wisła Kraków - Odra Opole na Stadionie Miejskim im. Henryka Reymana.
Biała Gwiazda współpracuje z szeregiem firm w ramach swojego projektu Wisła Biznes. Umożliwia również swoim partnerom biznesowym wymianę doświadczeń, a Targi miały służyć właśnie m.in. temu. W ramach wydarzenia zorganizowano panele dyskusyjne, a uczestniczące w imprezie firmy miały możliwość przedstawienia swojej oferty członkom wiślackiego klubu biznesu oraz całej społeczności.
Podczas Targów Wisła Biznes przygotowano też szereg atrakcji. Swoje urodziny świętował projekt Legends Corner, czyli miejsce spotkań z byłymi piłkarzami Wisły Kraków. Tym razem jego gośćmi byli: Jakub Błaszczykowski, Paweł Brożek, Arkadiusz Głowacki i Sunday Ibrahim.
Wisła zaprezentowała też swoje inne sekcje niż klasyczna piłka nożna. Przede wszystkim triumfatorów Ligi Mistrzów w amp futbolu, a także mistrzów Polski w blind footballu. Dzięki firmie Kuro była też prezentacja ekskluzywnych aut. Takich jak: McLaren czy Mercedes G klasy. Grupa Luktrans przygotowała natomiast strefę sponsora motoryzacyjnego oraz prezentację oferty GO+EAuto. Dzięki głównemu sponsorowi Wisły Kraków firmie Texom, kibice mogli też podziwiać zabytkowe motory żużlowe. Na najmłodszych czekały natomiast symulatory F1, fotobudka, FIFA czy VR.
Targi Wisła Biznes to jedno z wydarzeń organizowanych przez Wisła Biznes, czyli klub, który jednoczy Sponsorów oraz Partnerów Białej Gwiazdy. Działa w oparciu o 3 filary, integrując sport z biznesem. Aktualnie współtworzy ją ponad 100 firm - są to zarówno duże przedsiębiorstwa, jak i mniejsze firmy z regionu.
Link do zdjęć: https://wislakrakow.com/posts/targi-wisa-biznes-2024/10396
KONTAKT:
Rzecznik Prasowy Wisły Kraków
Karolina Kawula
e-mail: karolina.kawula@wislakrakow.com
tel. 789 406 365
Źródło informacji: IPMB Management
UWAGA: Za materiał opublikowany przez redakcję PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”.