Profil:
Sfinks Polska SASprzedaż gastronomiczna Sfinksa w II kw. wzrosła o 14 proc. rdr do 52,02 mln zł
Grupa Sfinks Polska odnotowała w drugim kwartale 2024 r., w porównaniu do analogicznego okresu 2023 roku, wzrost sprzedaży gastronomicznej o 14 proc. do 52,02 mln zł netto. Dla porównywalnej sieci lokali wzrost wyniósł 11,5 proc. rdr - poinformowała spółka w komunikacie.
W ujęciu narastającym od stycznia do czerwca sprzedaż gastronomiczna wyniosła 99,5 mln zł i wzrosła o 10,8 proc. rdr. Dla porównywalnej sieci lokali wzrost wyniósł 10,5 proc. rdr, do 92,4 mln zł.
Sprzedaż gastronomiczna w lokalach działających pod markami należącymi do grupy Sfinks jest sumą sprzedaży realizowanej przez restauracje własne i franczyzowe. Sprzedaż gastronomiczna realizowana w restauracjach własnych stanowi przychód grupy, natomiast sprzedaż w restauracjach franczyzowych stanowi przychód franczyzobiorców, od których pobierana jest opłata franczyzowa. (PAP Biznes)
pel/ ana