Sprzedaż gastronomiczna Sfinksa w II kw. wzrosła o 14 proc. rdr do 52,02 mln zł

Restauracja Sphinx

Grupa Sfinks Polska odnotowała w drugim kwartale 2024 r., w porównaniu do analogicznego okresu 2023 roku, wzrost sprzedaży gastronomicznej o 14 proc. do 52,02 mln zł netto. Dla porównywalnej sieci lokali wzrost wyniósł 11,5 proc. rdr - poinformowała spółka w komunikacie.


W ujęciu narastającym od stycznia do czerwca sprzedaż gastronomiczna wyniosła 99,5 mln zł i wzrosła o 10,8 proc. rdr. Dla porównywalnej sieci lokali wzrost wyniósł 10,5 proc. rdr, do 92,4 mln zł.

Sprzedaż gastronomiczna w lokalach działających pod markami należącymi do grupy Sfinks jest sumą sprzedaży realizowanej przez restauracje własne i franczyzowe. Sprzedaż gastronomiczna realizowana w restauracjach własnych stanowi przychód grupy, natomiast sprzedaż w restauracjach franczyzowych stanowi przychód franczyzobiorców, od których pobierana jest opłata franczyzowa. (PAP Biznes)

pel/ ana

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,6041 -0,67%
1 EUR 4,3306 -0,31%
1 GBP 5,1743 -0,83%
100 JPY 2,6339 -0,62%
1 USD 4,1039 0,00%