BoomBit liczy na lepsze wyniki w segmencie gier typu Mid-Core oraz Hyper-Casual

BoomBit liczy, że w drugiej połowie roku wyniki w segmencie gier typu Mid-Core/Casual będą lepsze, a w segmencie Hyper-Casual wyniki powinny się poprawiać w kolejnych miesiącach - poinformował członek zarządu Marek Pertkiewicz.


"W tym tygodniu, w środę, wyszedł duży update w Hunt Royale i widzimy w tych pierwszych dniach całkiem sporą poprawę wyników na tej grze. Także liczymy na to, że w drugiej połowie roku wyniki w segmencie Mid-Core/Casual powinny być lepsze" - powiedział na konferencji Pertkiewicz.

"W segmencie Hyper-casual mamy kilka tytułów w pipeline więc liczymy, że w kolejnych miesiącach wyniki tego segmentu będą się poprawiać" - dodał.

Prezes spółki Marcin Olejarz poinformował, że do najważniejszych i najbardziej zaawansowanych produkcji w segmencie Mid-Core/Casual należy przede wszystkim Hunter’s Origin, gra osadzona w uniwersum Hunt Royale, której soft launch planowany jest w II kwartale 2025 roku.

"Kolejnym ważnym tytułem, którego premiera planowana jest na trzeci-czwarty kwartał jest Big Helmets: Warriors of Destiny. Będzie to gra o podobnej mechanice jak Clash of Destiny, przygotowana przez twórców Hunt Royale" - powiedział Olejarz

"Jeżeli chodzi o grę Big Helmets, która bazuje trochę na Clash of Destiny, tutaj celujemy za około trzy-cztery miesiące (...) Wierzymy, że to będzie duży sukces" - dodał.

W I kwartale 2025 roku łączne przychody grupy BoomBit wyniosły 50,4 mln zł (-17 proc. rdr), w tym 50,2 mln zł z gier mobilnych. Pozytywny wpływ miały gry Mid-Core, które wypracowały wyższe niż w analogicznym okresie 2024 r. o 2 proc. przychody, co było spowodowane wysokimi przychodami z gry Darts Club (12,5 mln zł) oraz nowymi, wydanymi w 2024 roku grami Dawn of Ages (2 mln zł) i Loot Heroes (1,4 mln zł).

Podano, że drugim najpopularniejszym tytułem w I kwartale 2025 był Hunt Royale (7 mln zł).

Jednocześnie spadły przychody z gier Hyper-casual, wśród których tytułami z najwyższymi przychodami w pierwszym kwartale 2025 roku były: Downhill Race League (3 mln zł), Crazy Plane Landing (2,3 mln zł), Truck Transport Simulator (1,3 mln zł) i Walk King – Race on Stairs (1,3 mln zł).

Przychody w segmencie projektów blockchain wyniosły niespełna 0,2 mln zł, czyli o 2,7 mln zł mniej niż rok wcześniej.

Spółka podała, że czynnikiem negatywnie wpływającym na przychody grupy, w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego, był umacniający się PLN.

W I kwartale wynik netto skorygowany o zdarzenia jednorazowe wyniósł 0,1 mln zł w porównaniu z 2,5 mln zł rok wcześniej. (PAP Biznes)

seb/ ana/

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,5301 -0,07%
1 EUR 4,2379 -0,14%
1 GBP 5,0370 -0,33%
100 JPY 2,5859 -0,15%
1 USD 3,7332 -0,51%