Profil:
BoomBit SABoomBit liczy na lepsze wyniki w segmencie gier typu Mid-Core oraz Hyper-Casual
BoomBit liczy, że w drugiej połowie roku wyniki w segmencie gier typu Mid-Core/Casual będą lepsze, a w segmencie Hyper-Casual wyniki powinny się poprawiać w kolejnych miesiącach - poinformował członek zarządu Marek Pertkiewicz.
"W tym tygodniu, w środę, wyszedł duży update w Hunt Royale i widzimy w tych pierwszych dniach całkiem sporą poprawę wyników na tej grze. Także liczymy na to, że w drugiej połowie roku wyniki w segmencie Mid-Core/Casual powinny być lepsze" - powiedział na konferencji Pertkiewicz.
"W segmencie Hyper-casual mamy kilka tytułów w pipeline więc liczymy, że w kolejnych miesiącach wyniki tego segmentu będą się poprawiać" - dodał.
Prezes spółki Marcin Olejarz poinformował, że do najważniejszych i najbardziej zaawansowanych produkcji w segmencie Mid-Core/Casual należy przede wszystkim Hunter’s Origin, gra osadzona w uniwersum Hunt Royale, której soft launch planowany jest w II kwartale 2025 roku.
"Kolejnym ważnym tytułem, którego premiera planowana jest na trzeci-czwarty kwartał jest Big Helmets: Warriors of Destiny. Będzie to gra o podobnej mechanice jak Clash of Destiny, przygotowana przez twórców Hunt Royale" - powiedział Olejarz
"Jeżeli chodzi o grę Big Helmets, która bazuje trochę na Clash of Destiny, tutaj celujemy za około trzy-cztery miesiące (...) Wierzymy, że to będzie duży sukces" - dodał.
W I kwartale 2025 roku łączne przychody grupy BoomBit wyniosły 50,4 mln zł (-17 proc. rdr), w tym 50,2 mln zł z gier mobilnych. Pozytywny wpływ miały gry Mid-Core, które wypracowały wyższe niż w analogicznym okresie 2024 r. o 2 proc. przychody, co było spowodowane wysokimi przychodami z gry Darts Club (12,5 mln zł) oraz nowymi, wydanymi w 2024 roku grami Dawn of Ages (2 mln zł) i Loot Heroes (1,4 mln zł).
Podano, że drugim najpopularniejszym tytułem w I kwartale 2025 był Hunt Royale (7 mln zł).
Jednocześnie spadły przychody z gier Hyper-casual, wśród których tytułami z najwyższymi przychodami w pierwszym kwartale 2025 roku były: Downhill Race League (3 mln zł), Crazy Plane Landing (2,3 mln zł), Truck Transport Simulator (1,3 mln zł) i Walk King – Race on Stairs (1,3 mln zł).
Przychody w segmencie projektów blockchain wyniosły niespełna 0,2 mln zł, czyli o 2,7 mln zł mniej niż rok wcześniej.
Spółka podała, że czynnikiem negatywnie wpływającym na przychody grupy, w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego, był umacniający się PLN.
W I kwartale wynik netto skorygowany o zdarzenia jednorazowe wyniósł 0,1 mln zł w porównaniu z 2,5 mln zł rok wcześniej. (PAP Biznes)
seb/ ana/