CCC pracuje z Authentic Brands Group nad kolejnymi licencjami (opis)

ccc.jpg

Grupa CCC, która ma podpisane z Authentic Brands Group (ABG) 12 umów licencyjnych, pracuje nad kolejnymi licencjami – poinformowali przedstawiciele CCC. Prezes CCC Dariusz Miłek poinformował, że prezes ABG zostanie przewodniczącym Komitetu Strategii i Rozwoju grupy CCC.


„Mamy podpisane 12 licencji, pracujemy nad kolejnymi czterema” – powiedział na konferencji prasowej Wojciech Latocha, dyrektor CCC.

Współpraca CCC z Authentic trwa ponad rok. Jak poinformował Latocha, jak dotąd grupa CCC sprzedała ponad 2 mln produktów z portfela Authentic Brands Group, a marka Reebok odpowiada obecnie za prawie 10 proc. sprzedaży szyldu CCC, co oznacza pięciokrotny wzrost rok do roku.

Prezes i założyciel CCC Dariusz Miłek poinformował, że firma widzi duży potencjał w dalszej współpracy z Authentic Brands Group. Wskazał, że w planach jest segmentacja produktów. Spółka chce też rozszerzać współpracę o kolejne kategorie produktowe.

Jamie Salter, założyciel i prezes Authentic Brands Group, poinformował, że CCC to kluczowy dla koncernu partner w realizacji strategii ekspansji w Europie. Wskazał też, że niektóre marki własne CCC mają potencjał do rozwoju.

Dariusz Miłek poinformował, że Jamie Salter wyraził chęć kandydowania do rady nadzorczej CCC.

„To coś wyjątkowego, bo Jamie mało się udziela, buduje wartość firmy, a ta nasza współpraca jest ustawiona na dziesięciolecia” – powiedział prezes Miłek.

Jak dodał, Salter będzie pełnił rolę szefa Komitetu Strategii i Rozwoju grupy CCC.

„Jestem zafascynowany biznesem amerykańskim. Amerykanie robią to prosto i skutecznie i taką formułę chciałbym przyjąć w naszej organizacji. Jamie dobierze sobie najlepszych fachowców na świecie i będziemy przenosić do nas wszystko co najlepsze” – powiedział prezes CCC.

CCC poinformowało w komunikacie, że głównym zadaniem Komitetu - ciała doradczego dla zarządu - jest strategiczne doradztwo, szczególnie w zakresie dostosowania strategii grupy CCC do zmieniającego się otoczenia rynkowego oraz dostarczanie wiedzy dotyczącej globalnego rynku, co wspierać będzie dalszą ekspansję grupy.

Authentic Brands Group (Authentic) to jeden z największych na świecie licencjodawców, który jest właścicielem ponad 50 znanych marek. Firma posiada m.in. takie brandy jak: Reebok, Hunter, Forever 21, Nine West, a także marki osobiste: Shaquille O'Neal, David Beckham, Prince, Marilyn Monroe, Elvis Presley, Muhammad Ali itd.

Obecnie marki generują rocznie blisko 30 mld USD sprzedaży detalicznej globalnie i są obecne w ponad 150 krajach. (PAP Biznes)

pel/ ana/

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,6238 -0,37%
1 EUR 4,3085 -0,01%
1 GBP 5,1751 0,21%
100 JPY 2,6932 -0,44%
1 USD 4,0907 -0,16%