Cyfrowy Polsat podtrzymał prognozę wzrostu rynku reklamy TV i sponsoringu w '24 do średniego jednocyfrowego tempa

Grupa Cyfrowy Polsat podtrzymuje, że rynek reklamy telewizyjnej i sponsoringu w 2024 roku będzie rósł w średnim jednocyfrowym tempie - podała spółka w komunikacie.


Przychody z reklamy telewizyjnej i sponsoringu Grupy TV Polsat w III kw. 2024 roku wzrosły o 3 proc. rdr do poziomu 297 mln zł, podczas gdy rynek reklamy telewizyjnej zanotował wzrost o 7,5 proc.

W efekcie udział Grupy TV Polsat w rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu wyniósł 27,6 proc. w porównaniu do 28,9 proc. w III kw. 2023 roku. (PAP Biznes)

mcb/ asa/

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,5447 -0,59%
1 EUR 4,2718 -0,34%
1 GBP 4,9992 -0,50%
100 JPY 2,6351 -0,58%
1 USD 3,7551 -0,70%