Profil:
Dino Polska SADino realizuje rozwój sieci zgodnie z planem
Dino Polska realizuje otwarcia sklepów zgodnie z planem - poinformował Szymon Piduch, członek rady nadzorczej.
"Nie zmieniamy planów otwarciowych, ani inwestycyjnych. Podtrzymujemy, że chcemy otworzyć 20 proc. więcej sklepów niż rok wcześniej. Te otwarcia idą zgodnie z planem" - powiedział Piduch podczas telekonferencji dla inwestorów.
W II kwartale 2020 r. uruchomionych zostało 68 nowych sklepów Dino. Łącznie w I półroczu 2020 r. otwarte zostały 84 nowe sklepy w stosunku do 81 w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Na dzień 30 czerwca 2020 r. sieć Dino liczyła 1.302 markety, o 246 więcej niż przed rokiem. Łączna powierzchnia sali sprzedaży wynosiła 505.095 m kw. (PAP Biznes)
pel/ gor/