Profil:
Games Operators SAGAMES OPERATORS SA (8/2024) Popremierowy raport sprzedażowy dotyczący gry Infection Free Zone
Raport bieżący 8/2024
Zarząd spółki Games Operators S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") niniejszym informuje, że gra Infection Free Zone (Gra"), która miała swoją premierę na platformie Steam w dniu 11 kwietnia 2024 r. została sprzedana w ilości 264,26 tys. sztuk w 14 dni od premiery. Łączne przychody z uwzględnieniem zaliczek od wydawców wyniosły: 12 923 tys. zł
Struktura sprzedaży w podziale na platformy przedstawiała się następująco:
Steam: 232,4 tys. sztuk
Heybox: 25,4 tys. sztuk
Strona Spółki / Xsolla: 5 tys. sztuk (formuła Super Early Access)
Kistarter: 0,93 tys. sztuk
Backerkit: 0,5 tys. sztuk
Struktura przychodów w podziale na platformy przedstawiała się następująco. Kwota netto (po odjęciu podatków), po odjęciu prowizji platform oraz zwrotów:
Zarząd spółki Games Operators S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") niniejszym informuje, że gra Infection Free Zone (Gra"), która miała swoją premierę na platformie Steam w dniu 11 kwietnia 2024 r. została sprzedana w ilości 264,26 tys. sztuk w 14 dni od premiery. Łączne przychody z uwzględnieniem zaliczek od wydawców wyniosły: 12 923 tys. zł
Struktura sprzedaży w podziale na platformy przedstawiała się następująco:
Steam: 232,4 tys. sztuk
Heybox: 25,4 tys. sztuk
Strona Spółki / Xsolla: 5 tys. sztuk (formuła Super Early Access)
Kistarter: 0,93 tys. sztuk
Backerkit: 0,5 tys. sztuk
Struktura przychodów w podziale na platformy przedstawiała się następująco: (Kwota netto (po odjęciu podatków), po odjęciu prowizji platform oraz zwrotów):
Steam: 8 806 tys. zł
Heybox (bezzwrotna zaliczka "minimum guarantee"): 1 613 tys. zł
Heybox (revenue share, powyżej minimum guarantee): 635 tys. zł
Ultimate Games ("minimum guarantee" z tytułu sprzedaży na konsole): 1 100 tys. zł
Strona Spółki / Xsolla: 604,8 tys. zł
Kistarter: 94,3 tys. zł
Backerkit: 69,6 tys. zł
Łączny koszt wytworzenia i marketingu Gry nie przekroczył 3 420 tys. zł. Dodatkowo Spółka wypłaca wydawcy Heybox 40% z wpływów netto z regionu Azji obejmującego kraje zgodnie z definicją Steam. Po 14 dniach prowizja należna Heybox wynosi szacunkowo 1 577 tys. zł.
Po odjęciu prowizji z tytułu umowy dystrybucyjnej koszty Gry zostały zwrócone w 331 % w przeciągu 14 dni od premiery Gry na Steam.
Gra spotkała się z pozytywnym odbiorem graczy, o czym świadczą wystawione przez nich w sklepie STEAM oceny na poziomie "w większości pozytywne", tj. 70% pozytywnych recenzji.
O kolejnych wynikach sprzedażowych Gry Zarząd będzie informował w raportach okresowych.
Zarząd Spółki zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Spółki oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Spółki notowanych na GPW.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz