GAMES OPERATORS SA (8/2024) Popremierowy raport sprzedażowy dotyczący gry Infection Free Zone

Raport bieżący 8/2024


Zarząd spółki Games Operators S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") niniejszym informuje, że gra Infection Free Zone (Gra"), która miała swoją premierę na platformie Steam w dniu 11 kwietnia 2024 r. została sprzedana w ilości 264,26 tys. sztuk w 14 dni od premiery. Łączne przychody z uwzględnieniem zaliczek od wydawców wyniosły: 12 923 tys. zł

Struktura sprzedaży w podziale na platformy przedstawiała się następująco:

Steam: 232,4 tys. sztuk

Heybox: 25,4 tys. sztuk

Strona Spółki / Xsolla: 5 tys. sztuk (formuła Super Early Access)

Kistarter: 0,93 tys. sztuk

Backerkit: 0,5 tys. sztuk

Struktura przychodów w podziale na platformy przedstawiała się następująco. Kwota netto (po odjęciu podatków), po odjęciu prowizji platform oraz zwrotów:

Zarząd spółki Games Operators S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") niniejszym informuje, że gra Infection Free Zone (Gra"), która miała swoją premierę na platformie Steam w dniu 11 kwietnia 2024 r. została sprzedana w ilości 264,26 tys. sztuk w 14 dni od premiery. Łączne przychody z uwzględnieniem zaliczek od wydawców wyniosły: 12 923 tys. zł

Struktura sprzedaży w podziale na platformy przedstawiała się następująco:

Steam: 232,4 tys. sztuk

Heybox: 25,4 tys. sztuk

Strona Spółki / Xsolla: 5 tys. sztuk (formuła Super Early Access)

Kistarter: 0,93 tys. sztuk

Backerkit: 0,5 tys. sztuk

Struktura przychodów w podziale na platformy przedstawiała się następująco: (Kwota netto (po odjęciu podatków), po odjęciu prowizji platform oraz zwrotów):

Steam: 8 806 tys. zł

Heybox (bezzwrotna zaliczka "minimum guarantee"): 1 613 tys. zł

Heybox (revenue share, powyżej minimum guarantee): 635 tys. zł

Ultimate Games ("minimum guarantee" z tytułu sprzedaży na konsole): 1 100 tys. zł

Strona Spółki / Xsolla: 604,8 tys. zł

Kistarter: 94,3 tys. zł

Backerkit: 69,6 tys. zł

Łączny koszt wytworzenia i marketingu Gry nie przekroczył 3 420 tys. zł. Dodatkowo Spółka wypłaca wydawcy Heybox 40% z wpływów netto z regionu Azji obejmującego kraje zgodnie z definicją Steam. Po 14 dniach prowizja należna Heybox wynosi szacunkowo 1 577 tys. zł.

Po odjęciu prowizji z tytułu umowy dystrybucyjnej koszty Gry zostały zwrócone w 331 % w przeciągu 14 dni od premiery Gry na Steam.

Gra spotkała się z pozytywnym odbiorem graczy, o czym świadczą wystawione przez nich w sklepie STEAM oceny na poziomie "w większości pozytywne", tj. 70% pozytywnych recenzji.

O kolejnych wynikach sprzedażowych Gry Zarząd będzie informował w raportach okresowych.

Zarząd Spółki zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Spółki oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Spółki notowanych na GPW.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

kom espi zdz

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,5715 -0,49%
1 EUR 4,2862 -0,03%
1 GBP 5,0243 0,55%
100 JPY 2,6504 -0,15%
1 USD 3,7817 1,21%