Grupa InPost podpisała partnerstwo z brytyjskim sprzedawcą modowym online ASOS
Grupa InPost podpisała partnerstwo z brytyjskim sprzedawcą modowym online ASOS – podał InPost w komunikacie prasowym. Wskazano, że umowa wprowadza pierwszą w Wielkiej Brytanii usługę dostawy do punktów OOH na następny dzień
Podano, że obecnie InPost ma największą sieć maszyn Paczkomat oraz punktów PUDO w Zjednoczony Królestwie, która liczy 12.800 punktów.
"Wprowadzając pierwszą, ogólnokrajową usługę dostawy do maszyn Paczkomat i punktów PUDO już na następny dzień, ustanawiamy nowy standard dostawy. ASOS jest idealnym partnerem do takiej współpracy – to marka, która podziela nasze zaangażowanie w innowacje i poprawę doświadczeń zakupowych" – powiedział cytowany w komunikacie prasowym Neil Kuschel, dyrektor generalny InPost UK.
Wskazano, że usługa dostawy D+1 do punktów OOH to istotny krok w rozwoju dostaw InPost na terenie Wielkiej Brytanii. Jako pierwsi skorzystają z niej klienci ASOS, którzy podczas płatności będą mogli wybrać swój najbliższy punkt OOH jako preferowaną opcję dostawy.
Uruchomienie usługi D+1 jest efektem strategicznych działań InPost, mających na celu przyspieszenie rozwoju i wzmocnienie infrastruktury na terenie Wielkiej Brytanii, która jest najszybciej rozwijającym się rynkiem Grupy. W kwietniu InPost ogłosił przejęcie brytyjskiej firmy kurierskiej Yodel – co znacząco zwiększyło możliwości w zakresie dostaw i pozwoliło objąć pozycję trzeciego, niezależnego operatora logistycznego w Zjednoczony Królestwie.
"Zakup firmy Yodel przyspieszył ekspansję InPost w Wielkiej Brytanii o 5 lat. Grupa szacuje wzrost wolumenu do około 300 mln przesyłek rocznie, natychmiastowe rozszerzenie bazy sprzedawców do ponad 700 e-sklepów oraz około 8 proc. udziału w rynku. Przejęcie Yodel nastąpiło po udanym przejęciu Menzies Distribution w październiku 2024 roku – co dało InPost pełną kontrolę nad procesem logistycznym w Wielkiej Brytanii" - napisano. (PAP Biznes)
alk/ ana/