Klienci PKO BP przeprowadzili ponad 70 mln rozmów z bankowymi voicebotami

Klienci PKO BP przeprowadzili ponad 70 mln rozmów z bankowymi voicebotami, które wykorzystują sztuczną inteligencję - podał bank w komunikacie prasowym.


W PKO BP działa 17 botów konwersacyjnych, które wykorzystują AI m.in. do obsługi klientów na infolinii, przypominania o spłacie zaległości, prowadzenia ankiet, badania skłonności do zakupu produktu oraz ochrony finansów klientów.

PKO BP podał, że jednym z wiodących i najbardziej zaawansowanych voicebotów w banku jest asystent głosowy w aplikacji mobilnej IKO, z którego skorzystało 5,6 mln użytkowników i który przeprowadził 28 mln rozmów.(PAP Biznes)

seb/ ana/

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,5535 0,18%
1 EUR 4,2464 0,15%
1 GBP 4,9265 0,07%
100 JPY 2,4739 0,25%
1 USD 3,6209 0,03%