Profil:
mBank SAmBank udostępni klientom możliwość zakupów na Morele z poziomu aplikacji bankowej
mBank planuje w grudniu udostępnić swoim klientom detalicznym dostęp do zakupów na platformie Morele z poziomu aplikacji bankowej. Funkcjonalność taką otrzyma 3,8 mln klientów banku, którym zaoferowane zostanie 1,5 mln produktów - poinformowali w poniedziałek przedstawiciele banku.
Dyrektorka departamentu e-commerce w mBanku Bogna Antosiak poinformowała, że bank od czerwca prowadził pilotaż w tej sprawie, w trakcie którego sprzedano około 11 tys. produktów, a średnia wartość transakcji wyniosła około 180 zł i klienci byli bardzo zadowoleni z tej usługi.
"Technologia musi odpowiadać na istniejącą potrzebę klientów, najpierw zastanawiamy się czego klienci potrzebują i potem takie rozwiązanie staramy się dostarczać" - powiedział na konferencji wiceprezes mBanku ds. bankowości detalicznej Krzysztof Bratos.
"e-commerce będzie ważnym kierunkiem rozwoju mBanku, przewidywaliśmy te trendy już kilka lat temu" - dodał.
Proces płatności będzie realizowany bezpośrednio w banku. mBank planuje wprowadzić w styczniu usługę odroczonej płatności, a w 2025 roku udostępni możliwości rozłożenia transakcji na raty.
Mbank zapowiedział, że usługa nadal będzie rozwijana. W kolejnych etapach dostęp do niej zyskają także klienci firmowi, powiększać się też będzie liczba produktów oraz sprzedawców.
Bank ma 3,3 mln aktywnych użytkowników aplikacji mobilnej, do której klienci logują się ponad 100 mln razy miesięcznie. (PAP Biznes)
seb/ osz/