REVITUM SA Relokacja Call Centre

Raport Bieżący nr 8/2016


Zarząd Revitum S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: Spółka) informuje, iż przenosi Centrum Obsługi Klientów („Call Centre”) do nowej siedziby. Umożliwi to Spółce realizację badań konsumenckich, co w założeniu Zarządu przyczyni się do wzrostu przychodów Emitenta. Ponadto przedstawione zmiany usprawnią komunikację pomiędzy dwudziestoma placówkami Spółki znajdującymi się na terenie całego kraju oraz podwyższą jakość obsługi klientów.

Podstawa prawna:

§ 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect

Więcej na: http://biznes.pap.pl i http://biznes.pap.pl/espi

kom ebi zdz

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,5762 0,37%
1 EUR 4,2714 -0,10%
1 GBP 5,0199 -0,01%
100 JPY 2,6130 -0,52%
1 USD 3,7840 0,53%