Profil:
4Mass SASpółka 4Mass stawia na rozwój kosmetyków do pielęgnacji włosów i myśli o ekspansji zagranicznej
Spółka 4Mass stawia na rozwój kosmetyków do pielęgnacji włosów i myśli o ekspansji zagranicznej - poinformowała Joanna Kasperska, prezes 4Mass.
"Branża kosmetyczna jest bardzo konkurencyjna. Konsumenci oczekują innowacyjnych produktów wdrażanych na rynek w krótkim czasie. Dzięki temu, że posiadamy własne laboratoria badawczo-rozwojowe jesteśmy w stanie sprostać tym wymaganiom. Nasze zaplecze technologiczne i produkcyjne pozwala nam na dalsze dynamiczne zdobywanie rynku oraz ekspansję zagraniczną" - powiedziała Joanna Kasperska prezes 4Mass podczas debiutu spółki na rynku głównym GPW.
Prezes poinformowała, że w najbliższym czasie spółka będzie stawiać na rozwój kosmetyków do pielęgnacji włosów.
"Włosy to kategoria, którą uruchomiliśmy w tym roku. Stworzyliśmy nową markę i na to na nią będziemy stawiać w najbliższym czasie" - dodała.
Spółka 4Mass zajmuje się produkcją i dystrybucją kosmetyków z kategorii manicure, pedicure oraz makeup. Oferuje produkty pod własnymi markami Claresa, PALU, Stylistic Salon System i BRUSHUP oraz wytwarza kosmetyki w modelu private label dla sieci handlowych i właścicieli marek. Grupa prowadzi sprzedaż hurtową oraz detaliczną poprzez własne sklepy internetowe.
Większość przychodów pochodzi z rynku krajowego, a pozostała część z eksportu do krajów UE.
4Mass jest 409. spółką notowaną na głównym rynku GPW oraz 7. debiutem na tym rynku w 2024 roku.
Ok. godz. 10:30 kurs akcji spółki rośnie o 0,7 proc. (PAP Biznes)
mbi/ gor/