Profil:
Gaming Factory SASprzedaż gry Gaming Factory "JDM: Japanese Drift Master" wyniosła 65 tys. egzemplarzy
Łączna liczba sprzedanych kopii gry JDM: Japanese Drift Master wyniosła 65 tys. sztuk - podał Gaming Factory w komunikacie. Spółka szacuje, że przy obecnym tempie sprzedaży pełen zwrot kosztów produkcji i marketingu powinien nastąpić w ciągu kilku tygodnii.
Gra JDM: Japanese Drift Master miała swoją premierę na platformach Steam, Epic, Gog 21 maja 2025 r.
Spółka podała, że już pierwszego dnia gra trafiła na listę globalnych bestsellerów platformy Steam. Liczba sprzedanych egzemplarzy na tej platformie przekroczyła 56 tys., a na pozostałych łącznie wyniosła około 9 tys. kopii.
"W ocenie zarządu spółki sprzedaż gry w pierwszych dniach po premierze pozwoli na odrobienie kosztów produkcji i marketingu w perspektywie kilku tygodni, a wysoki poziom wishlisty i pozytywne oceny graczy pozwolą na długoterminową sprzedaż JDM: Japanese Drift Master. W kolejnych miesiącach spółka planuje aktualizacje gry w oparciu o roadmapę i oczekiwania graczy oraz wydanie wersji na konsole" - napisano w komunikacie.
Gaming Factory poinformował, że na 30 kwietnia 2025 r. całkowity koszt wytworzenia gry wyniósł 10,82 mln zł, natomiast budżet marketingowy poniżej 1 mln zł. Koszty w wysokości 5,88 mln zł zostały pokryte, w formie zaliczek, przez zagranicznego współwydawcę – firmę 4Divinity z grupy GCL Asia. (PAP Biznes)
seb/ gor/
.