UPC Polska zwiększyło liczbę świadczonych usług o 13,6 tys. w II kw.
Liczba klientów UPC Polska w drugim kwartale 2020 roku wzrosła o 4,3 tys. do 1,494 mln. Operator świadczył na koniec czerwca 3,198 mln usług, o 13,6 tys. więcej niż na koniec marca - podało UPC Polska w komunikacie prasowym.
Na koniec drugiego kwartału firma świadczyła 1,25 mln usług dostępu do internetu, o 8,9 tys. więcej niż kwartał wcześniej. Liczba usług telewizyjnych wzrosła o 11,2 tys. do 1,287 mln, a usług telefonii stacjonarnej spadła o 6,5 tys. do 660,7 tys. UPC Polska zwiększyło ponadto liczbę usług komórkowych o 6 tys. do 22,2 tys.
Liczba użytkowników modemu Connect Box wzrosła o 4,2 tys. w ciągu kwartału do poziomu 731,9 tys. Średnia prędkość transmisji danych, z której korzystają klienci UPC Polska, osiągnęła 286 Mb/s.
Liczba użytkowników platformy telewizyjnej Horizon, w porównaniu z poprzednim kwartałem, wzrosła o 6,9 tys. do 750,2 tys.
Firma podała, że w drugim kwartale wzrosła jej baza klientów biznesowych.
W drugim kwartale UPC Polska poszerzyło zasięg swojej sieci o prędkości 1 Gb/s o 20,9 tys. gospodarstw domowych, do łącznie 3,583 tys. (PAP Biznes)
kuc/ gor/