Profil:
PGE SAAtende zmieniło harmonogram wdrożenia pilotażowego systemu billingowego oraz CRM dla PGE
Atende zmieniło harmonogram realizacji etapu wdrożenia pilotażowego w projekcie systemu billingowego oraz CRM dla PGE Obrót i PGE Dystrybucja, realizowanego przez konsorcjum zależnej od Atende spółki A2 Customer Care (lider konsorcjum) i Atende (członek konsorcjum), zamawiającym jest PGE Systemy - podało Atende w komunikacie.
Jak podano, w związku z opóźnieniami w realizacji testów funkcjonalnych oraz procesowych systemu, 16 września 2024 r. strony ustaliły wspólnie, że dalsza realizacja prac etapu wdrożenia pilotażowego będzie odbywać się w trybie harmonogramu roboczego, który zakłada przesuniecie terminu uruchomienia produkcyjnego tego etapu o dwa miesiące.
Dodano, że dotychczas obowiązujący termin zakończenia etapu wdrożenia pilotażowego był ustalony na 26 listopada 2024 r. Dodatkowo Strony potwierdziły konieczność wypracowania nowego harmonogramu dla kolejnych etapów projektu, realizowanych po zakończeniu etapu pilotażowego.
Na koniec czerwca koszty poniesione z tytułu realizacji etapu pilotażowego przekroczyły planowane koszty realizacji etapu o 10,1 mln zł.
Raportowane przesunięcie terminu uruchomienia produkcyjnego etapu pilotażowego oraz przesunięcia następnych etapów spowodują dalsze istotne zwiększenie kosztów projektu. (PAP Biznes)
mcb/ asa/