Publikacja: 2018-10-10 09:31
Creepy Jar sprzedał 93,1 tys. kopii gry "Green Hell", koszty gry się zwróciły
Koszty produkcji gry "Green Hell" wraz z marketingiem zwróciły się w sześć tygodni od premiery gry w wersji early access - poinformował Creepy Jar, producent i wydawca tytułu. Dotychczas gra sprzedała się w ponad 93,1 tys. kopii.
Koszty produkcji wraz z marketingiem gry wyniosły 3,5 mln zł.
Spółka podała, że do wiosny 2019 r. planuje sześć dużych aktualizacji gry, z czego jedna trafia do użytkowników w środę. (PAP Biznes)
seb/ ana/
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.