Profil:
Immersion Games SAKurs akcji Immersion Games spadł w debiucie na NewConnect o 14,3 proc.
Kurs akcji spółki Immersion Games, producenta gier VR, spadł w poniedziałkowym debiucie na rynku NewConnect o 14,3 proc. do 5,14 zł. Po kilku minutach handlu kurs rośnie o 2,33 proc. do 6,14 zł.
Do obrotu trafiło łącznie 520 tys. akcji serii A oraz D.
Immersion Games zajmuje się produkcją i sprzedażą gier, w szczególności w technologii VR, ale również AR i PC.
Jak podała spółka w dokumencie informacyjnym, jej celem jest produkcja od 2 do 3 gier rocznie w przedziale budżetowym od 0,5 mln do 1,5 mln zł. Produkcje te kierowane mają być na wszelkie dostępne platformy VR, ze szczególnym uwzględnieniem platformy Oculus Quest Store oraz Steam.
Immersion Games, do końca drugiego kwartału 2021 r., nie odnotował jeszcze przychodów ze sprzedaży ze zrealizowanych i wydanych przez siebie gier. Spółka oczekuje, że pierwsze przychody ze sprzedaży gier zostaną wykazane w trzecim kwartale 2021 r. wraz z premierą gry „Disc Ninja”, która miała miejsce 5 sierpnia 2021 r.
Immersion Games jest 370. spółką notowaną na NewConect oraz 21. debiutem na tym rynku w tym roku. (PAP Biznes)
doa/ asa/