Profil:
ARLEN SAARLEN SA (11/2025) Wybór oferty Arlen S.A. jako najkorzystniejszej w postępowaniu przetargowym
Raport bieżący 11/2025
Zarząd Arlen S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka"), w nawiązaniu do raportu bieżącego nr 8/2025 z dnia 11 lipca 2025 roku, w którym Spółka informowała o powzięciu informacji o dokonaniu w dniu 11 lipca 2025 roku otwarcia ofert w przetargu nieograniczonym ogłoszonym przez 3 Regionalną Bazę Logistyczną w Krakowie ("Zamawiający") na realizację zamówienia pn.: "Dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania - kurtka wyjściowa Sił Powietrznych i Marynarki Wojennej oraz kurtka wyjściowa Wojsk Lądowych" (sprawa nr 96/2025/D), podzielonego na dwa zadania (zadanie nr 1 - Kurtka wyjściowa Sił Powietrznych i Marynarki Wojennej oraz zadanie nr 2 - Kurtka wyjściowa Wojsk Lądowych), w ramach którego to postępowania przetargowego Spółka jako jedyna złożyła oferty ("Przetarg"), informuje, że w dniu 23 lipca 2025 roku Spółka powzięła informację o wyborze przez Zamawiającego ofert Spółki jako najkorzystniejszych w obu ww. zadaniach objętych Przetargiem, przy czym:
1) dla zadania nr 1 (obejmującego 4 000 sztuk kurtek wyjściowych Sił Powietrznych i Marynarki Wojennej) cena brutto za realizację zamówienia podstawowego wynosi 2 927 400,00 zł (zgodnie ze złożoną przez Spółkę ofertą),
2) dla zadania nr 2 (obejmującego 8 000 sztuk kurtek wyjściowych Wojsk Lądowych) cena brutto za realizację zamówienia podstawowego wynosi 5 854 800,00 zł (zgodnie ze złożoną przez Spółkę ofertą).
Łączna cena brutto za realizację zamówień podstawowych objętych ww. zadaniami wynosi 8 782 200,00 zł.
Ponadto Spółka wskazuje, że - stosownie do Specyfikacji Warunków Zamówienia w Przetargu - Zamawiający może skorzystać z opcji, w ramach której może zamówić dodatkowo 1 000 sztuk kurtek wyjściowych Sił Powietrznych i Marynarki Wojennej (opcja dla zadania nr 1) oraz 2 000 sztuk kurtek wyjściowych Wojsk Lądowych (opcja dla zadania nr 2). Łączna wartość brutto dla ewentualnych zamówień w ramach prawa opcji wynosi 2 195 550,00 zł (w tym 731 850,00 zł brutto w ramach opcji dla zadania nr 1 i 1 463 700,00 zł brutto w ramach opcji dla zadania nr 2).
Łączna wartość ww. zamówień (podstawowych oraz w ramach prawa opcji) wynosi 10 977 750,00 zł brutto.
Termin realizacji zamówienia wynosi 120 dni dla zamówienia podstawowego oraz 100 dni dla zamówienia opcjonalnego (lecz nie później niż do dnia 30 listopada 2025 roku), przy czym czas realizacji zamówienia podstawowego liczony jest od dnia zawarcia umowy, a czas realizacji zamówienia opcjonalnego liczony jest od dnia poinformowania Spółki przez Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji.
O zawarciu umowy oraz o jej warunkach Spółka poinformuje niezwłocznie po jej zawarciu.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
[English version below]
More information on page: http://biznes.pap.pl/en/reports/espi/all,0,0,0,1