Profil:
BoomBit SABoomBit miał w okresie I-III kw. 2025 r. 16,4 mln zł skor. EBITDA; spodziewa się dobrego IV kw.
BoomBit miał w okresie I-III kw. 2025 roku 16,4 mln zł skorygowanej EBITDA, 1,3 mln zł skor. zysku netto oraz 143,8 mln zł przychodów ze sprzedaży - podała grupa w komunikacie prasowym. BoomBit spodziewa się dobrego czwartego kwartału.
W samym trzecim kwartale 2025 r. grupa wypracowała 6,3 mln zł skorygowanej EBITDA oraz 1,3 mln zł skorygowanego zysku netto.
Przychody gier Mid-Core i Casual za I-III kw. 2025 r. wyniosły 80,8 mln zł i odpowiadały za 56 proc. łącznych przychodów. Gry Hyper-Casual wygenerowały 62,9 mln zł w tym okresie.
Grupa spodziewa się solidnego czwartego kwartału 2025 r., wspieranego m.in przez skalowanie Big Helmets: Heroes of Destiny, najlepsze wyniki gier Hyper-Casual od ponad roku oraz pozytywne, wczesne sygnały od Hunter Origins.
Przychody w październiku osiągnęły 18,2 mln zł, i był to najwyższy poziom od stycznia 2025 r. oraz o 20 proc. wyższy w ujęciu miesięcznym, co - jak podano - potwierdza wyraźną poprawę koniunktury oraz skuteczność podejmowanych przez grupę działań marketingowych.
"Gry Hyper-Casual odnotowały najlepsze od ponad roku wyniki i były wyższe o 22,7 proc. kdk, podczas gdy wyniki Mid-Core i Casual były beneficjentem udanej globalnej premiery gry Big Helmets:Heroes of Destiny, która nadal dynamicznie się rozwija" - napisano w komunikacie prasowym.
"Trzeci kwartał był dla nas punktem zwrotnym. Nadal działaliśmy w wymagającym otoczeniu branżowym, ale ten kwartał udowodnił skuteczność naszej strategii. Zaobserwowaliśmy wyraźną poprawę efektywności pozyskiwania użytkowników i znaczny wzrost rentowności w ujęciu kwartalnym. Początek czwartego kwartału był jeszcze bardziej zachęcający" - ocenił prezes Marcin Olejarz.
"Październik przyniósł nam najwyższe miesięczne przychody od stycznia, gry Hyper-Casual osiągnęły najlepsze wyniki od ponad roku, a Big Helmets rozwija się dynamicznie od swojej premiery, osiągając wysokie wczesne wskaźniki KPI. Te rezultaty dają nam poczucie pewności siebie w ostatnich miesiącach roku. Patrząc w przyszłość, przygotowujemy kilka projektów o wysokim potencjale, w tym MyBots, futurystyczny tytuł oparty na mechanikach znanych z Hunt Royale, którego globalna premiera planowana jest na pierwszy kwartał 2026. Hunters Origin również wykazuje pozytywne wczesne sygnały" - dodał.
Jak podano, tempa nabiera inicjatywa Mobile Esports, wprowadzając na rynek kolejne tytuły Hyper-Casual. Portfolio obejmuje już ponad kilkanaście gier, kolejne premiery zaplanowane są na najbliższe miesiące, segment wygenerował około 200 tys. USD przychodów w trzecim kwartale 2025, a wyniki osiągnięte w październiku i listopadzie są wyższe od tej kwoty.
"Z entuzjazmem podchodzimy również do Applifters platformy SaaS, która naszym zdaniem będzie pozytywnie kontrybuować do wyników w 2026 r." - dodał prezes. (PAP Biznes)
doa/ ana/