BoomBit miał w okresie I-III kw. 2025 r. 16,4 mln zł skor. EBITDA; spodziewa się dobrego IV kw.

BoomBit miał w okresie I-III kw. 2025 roku 16,4 mln zł skorygowanej EBITDA, 1,3 mln zł skor. zysku netto oraz 143,8 mln zł przychodów ze sprzedaży - podała grupa w komunikacie prasowym. BoomBit spodziewa się dobrego czwartego kwartału.


W samym trzecim kwartale 2025 r. grupa wypracowała 6,3 mln zł skorygowanej EBITDA oraz 1,3 mln zł skorygowanego zysku netto.

Przychody gier Mid-Core i Casual za I-III kw. 2025 r. wyniosły 80,8 mln zł i odpowiadały za 56 proc. łącznych przychodów. Gry Hyper-Casual wygenerowały 62,9 mln zł w tym okresie.

Grupa spodziewa się solidnego czwartego kwartału 2025 r., wspieranego m.in przez skalowanie Big Helmets: Heroes of Destiny, najlepsze wyniki gier Hyper-Casual od ponad roku oraz pozytywne, wczesne sygnały od Hunter Origins.

Przychody w październiku osiągnęły 18,2 mln zł, i był to najwyższy poziom od stycznia 2025 r. oraz o 20 proc. wyższy w ujęciu miesięcznym, co - jak podano - potwierdza wyraźną poprawę koniunktury oraz skuteczność podejmowanych przez grupę działań marketingowych.

"Gry Hyper-Casual odnotowały najlepsze od ponad roku wyniki i były wyższe o 22,7 proc. kdk, podczas gdy wyniki Mid-Core i Casual były beneficjentem udanej globalnej premiery gry Big Helmets:Heroes of Destiny, która nadal dynamicznie się rozwija" - napisano w komunikacie prasowym.

"Trzeci kwartał był dla nas punktem zwrotnym. Nadal działaliśmy w wymagającym otoczeniu branżowym, ale ten kwartał udowodnił skuteczność naszej strategii. Zaobserwowaliśmy wyraźną poprawę efektywności pozyskiwania użytkowników i znaczny wzrost rentowności w ujęciu kwartalnym. Początek czwartego kwartału był jeszcze bardziej zachęcający" - ocenił prezes Marcin Olejarz.

"Październik przyniósł nam najwyższe miesięczne przychody od stycznia, gry Hyper-Casual osiągnęły najlepsze wyniki od ponad roku, a Big Helmets rozwija się dynamicznie od swojej premiery, osiągając wysokie wczesne wskaźniki KPI. Te rezultaty dają nam poczucie pewności siebie w ostatnich miesiącach roku. Patrząc w przyszłość, przygotowujemy kilka projektów o wysokim potencjale, w tym MyBots, futurystyczny tytuł oparty na mechanikach znanych z Hunt Royale, którego globalna premiera planowana jest na pierwszy kwartał 2026. Hunters Origin również wykazuje pozytywne wczesne sygnały" - dodał.

Jak podano, tempa nabiera inicjatywa Mobile Esports, wprowadzając na rynek kolejne tytuły Hyper-Casual. Portfolio obejmuje już ponad kilkanaście gier, kolejne premiery zaplanowane są na najbliższe miesiące, segment wygenerował około 200 tys. USD przychodów w trzecim kwartale 2025, a wyniki osiągnięte w październiku i listopadzie są wyższe od tej kwoty.

"Z entuzjazmem podchodzimy również do Applifters platformy SaaS, która naszym zdaniem będzie pozytywnie kontrybuować do wyników w 2026 r." - dodał prezes. (PAP Biznes)

doa/ ana/

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,5307 -0,42%
1 EUR 4,2301 -0,10%
1 GBP 4,8171 0,20%
100 JPY 2,3465 0,15%
1 USD 3,6675 -0,14%
Serwisy ogólnodostępne PAP