Creepy Jar miał w III kw. 2,6 mln zł zysku netto, zgodnie z szacunkami

Creepy Jar miał w trzecim kwartale 2025 roku 2,6 mln zł zysku netto i 5,6 mln zł przychodów - podał deweloper gier w raporcie kwartalnym. Wyniki są zgodne z wcześniejszymi szacunkami spółki.


Spółka w III kw. wypracowała 2,1 mln zł zysku z działalności operacyjnej (spadek o 36 proc. rdr), co również jest zgodne z wcześniejszymi prognozami.

EBITDA spółki wyniosła 2,2 mln zł i była niższa rdr o 37 proc. Jak podano, pozwoliło to osiągnąć rentowność EBIT na poziomie 38 proc. i 40 proc. rentowności EBITDA.

Dodano, że dane nie uwzględniają jednak przychodów z udziału w planie subskrypcyjnym PlayStation Plus w okresie od 16 do 30 września 2025 r., dotyczących regionów Europy i Ameryk. Przychody z tego tytułu zostaną uwzględnione w wynikach IV kwartału 2025 r.

Sprzedaż brutto "Green Hell" w ujęciu ilościowym w III kwartale 2025 r. na platformy PC/Steam, PlayStation Store i Microsoft Store (wersje gry do których spółka posiada prawa wydawnicze) wyniosła 464 tys. kopii, z czego 57 tys. egzemplarzy na konsolach PlayStation i Xbox.

Ponadto wskazano, ze dotychczasowe łączne przychody netto Creepy Jar z "Green Hell" od rozpoczęcia sprzedaży do końca lipca 2025 r. wyniosły 235 mln zł, przy łącznych bezpośrednich nakładach na produkcję i rozwój tytułu w wysokości ok. 21,4 mln zł w okresie od rozpoczęcia produkcji do 31 lipca 2025 r.

Creepy Jar przygotowuje się do wydania swojej drugiej autorskiej gry "StarRupter". Pod koniec lipca deweloper gier przeprowadził otwarte playtesty gry, w których w ciągu dwóch tygodni wzięło udział ok. 158 tys. osób, które średnio poświęciły 4,5 godziny na rozgrywkę.

Szacowany budżet produkcyjny "StarRupture" wynosi ok. 41 mln zł. Łączna wartość nakładów poniesionych na produkcję gry na dzień 30 września 2025 r. wyniosła blisko 37 mln zł. Premiera gry w formule wczesnego dostępu odbędzie się 6 stycznia 2026 roku.

Ponadto wskazano, że deweloperzy pracują również nad przygotowaniem nowej zawartości, która zostanie udostępniona niedługo po rozpoczęciu sprzedaży "StarRupture".

W dniach od 3-8 grudnia 2025 r. gracze będą mogli wziąć udział w drugich, otwartych playtestach gry, dostępnych zarówno w wersji dla jednego gracza, jak i w trybie kooperacji dla maksymalnie 4 graczy.

Wskazano, że playtest "StarRupture" w trybie kooperacji obejmuje wczesny wycinek gry, zawierający podstawowe mechaniki rozgrywki, tutorial (naukę zasad gry w trybie dla jednego gracza) oraz możliwość swobodnej eksploracji na ograniczonym obszarze mapy. (PAP Biznes)

mcb/ asa/

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,5496 -0,59%
1 EUR 4,2345 -0,34%
1 GBP 4,8073 -0,17%
100 JPY 2,3429 -0,37%
1 USD 3,6726 -0,39%
Serwisy ogólnodostępne PAP