EMPERIA HOLDING SA (39/2017) Wstępne wyniki sprzedaży towarów osiągnięte przez Stokrotka Sp. z o.o. w kwietniu 2018 roku.
Raport bieżący 39/2017
Zarząd Emperia Holding S.A. ("Emitent") z siedzibą w Warszawie informuje, że spółka zależna Stokrotka Sp. z o.o. ("Stokrotka") osiągnęła w kwietniu 2018 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 200 mln zł i były one niższe od osiągniętej sprzedaży towarów w kwietniu 2017 roku o ok. 5,1%.
Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-kwiecień wyniosły 878 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku o 10,1%.
W kwietniu 2018 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki spadła o około 11,7% w porównaniu do kwietnia 2017 roku. LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres styczeń - kwiecień 2018 roku wzrósł o około 2,8% w porównaniu do analogicznego okresu 2017 roku.
W kwietniu 2018 roku otworzono 4 sklepy: 1 supermarket Stokrotka, 2 markety Stokrotka oraz 1 market Stokrotka Express. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 1,2 tys. mkw: 0,6 tys. mkw w supermarketach Stokrotka, 0,5 tys. mkw w marketach Stokrotka oraz 0,1 tys. mkw w marketach Stokrotka Express. Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec kwietnia 2018 roku wyniosła 443. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec kwietnia 2018 roku wyniosła 189,8 tys. mkw
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
kom espi zdz