Erli zanotowało w I-III kw. '25 wzrost sprzedaży GMV o 52 proc. do 1,29 mld zł
Platforma e-commerce Erli odnotowała w pierwszych trzech kwartałach 2025 roku wzrost sprzedaży GMV o 52 proc. roku do roku do 1,29 mld zł - poinformowała spółka w komunikacie prasowym. EBITDA za ten okres wyniosła 15,4 mln zł, co oznacza wzrost o 95 proc. rdr.
Przychody Erli wzrosły w okresie trzech kwartałów br. o 62 procent rok do roku i wyniosły 189,7 mln zł.
Jak podano, łączna wartość transakcji (TPV) sięgnęła 1,37 mld zł, co oznacza wzrost o 52 procent w ujęciu rocznym. Liczba transakcji przekroczyła 6,3 mln (+57 procent rdr).
W samym trzecim kwartale 2025 roku GMV wyniosło 462,6 mln zł (+50 procent rdr), przy przychodach na poziomie 69,3 mln zł (+61 procent); EBITDA w trzecim kwartale wzrosła niemal trzykrotnie, do 6,5 mln zł.
Największą dynamikę wzrostu w samym trzecim kwartale 2025 roku odnotowano przy kategoriach Kultura i Rozrywka (+107 procent GMV rdr), Uroda (+92 procent rdr), Motoryzacja (+76 procent rdr), Supermarket (+68 procent rdr) oraz Elektronika (+53 procent rdr).
Na platformie działa ponad 35 tys. polskich sprzedawców, oferujących ponad 45 mln produktów. (PAP Biznes)
tom/ asa/