Erli zanotowało w I-III kw. '25 wzrost sprzedaży GMV o 52 proc. do 1,29 mld zł

Platforma e-commerce Erli odnotowała w pierwszych trzech kwartałach 2025 roku wzrost sprzedaży GMV o 52 proc. roku do roku do 1,29 mld zł - poinformowała spółka w komunikacie prasowym. EBITDA za ten okres wyniosła 15,4 mln zł, co oznacza wzrost o 95 proc. rdr.


Przychody Erli wzrosły w okresie trzech kwartałów br. o 62 procent rok do roku i wyniosły 189,7 mln zł.

Jak podano, łączna wartość transakcji (TPV) sięgnęła 1,37 mld zł, co oznacza wzrost o 52 procent w ujęciu rocznym. Liczba transakcji przekroczyła 6,3 mln (+57 procent rdr).

W samym trzecim kwartale 2025 roku GMV wyniosło 462,6 mln zł (+50 procent rdr), przy przychodach na poziomie 69,3 mln zł (+61 procent); EBITDA w trzecim kwartale wzrosła niemal trzykrotnie, do 6,5 mln zł.

Największą dynamikę wzrostu w samym trzecim kwartale 2025 roku odnotowano przy kategoriach Kultura i Rozrywka (+107 procent GMV rdr), Uroda (+92 procent rdr), Motoryzacja (+76 procent rdr), Supermarket (+68 procent rdr) oraz Elektronika (+53 procent rdr).

Na platformie działa ponad 35 tys. polskich sprzedawców, oferujących ponad 45 mln produktów. (PAP Biznes)

tom/ asa/

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,5918 0,30%
1 EUR 4,2274 -0,07%
1 GBP 4,7854 -0,11%
100 JPY 2,3513 -0,23%
1 USD 3,6376 -0,11%