Profil:
BoomBit SAGrupa BoomBit zmniejszyła przychody w kwietniu o 2,9 proc. mdm, do 14,5 mln zł
Grupa BoomBit zanotowała w kwietniu spadek przychodów o 2,9 proc. mdm, do 14,5 mln zł - poinformowała spółka w komunikacie. Przychody pomniejszone o wydatki na pozyskanie użytkowników (UA) i prowizje platform (bez projektów blockchain) wyniosły 6 mln zł (wzrost o 8,1 proc. mdm).
Przychody grupy BoomBit ze sprzedaży gier mobilnych w kwietniu wyniosły 14,5 mln zł.
Gry BoomBit zanotowały w kwietniu 18 mln pobrań.
Gry z największymi przychodami to Darts Club, Hunt Royale i Crazy Plane Landing.
Wydatki na User Acquisition (UA) zmniejszyły się do 7 mln zł (-10,6 proc. mdm), a koszty prowizji platform pozostały na poziomie poniżej 1,5 mln zł (-3,8 proc. mdm).
"Nasze przychody od trzech miesięcy utrzymują się na zbliżonym poziomie. W kwietniu z powodu niższych wydatków marketingowych poprawiliśmy profit, ale w związku z planowanymi w najbliższych miesiącach premierami kilku nowych tytułów, zakładamy, że koszty UA mogą rosnąć w kolejnych okresach. Liczymy też oczywiście na wzrost przychodów związany ze wspomnianymi premierami" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, Marcin Olejarz, prezes Boombit.
"Kilka soft launch pojawi się już w maju i czerwcu, planujemy też aktualizację Hunt Royale o nowy dungeon Katedra, co powinno zaktywizować długoterminowych, najbardziej skłonnych do wydawania pieniędzy graczy i poprawić tym samym ostatnie wyniki tego tytułu. Pod koniec kwietnia zgodnie z zapowiedziami wprowadziliśmy na Steam grę Down of Ages, a jednocześnie pracujemy nad dalszą dywersyfikacją naszego portfolio i zróżnicowaniu źródeł przychodów dzięki nowym platformom, gatunkom czy rozwojem usług" - dodał. (PAP Biznes)
mcb/ asa/