Grupa LPP podtrzymuje, że w 2021 r. e-commerce stanowić ma 20 proc. udziału w sprzedaży

Grupa LPP podtrzymuje, że w 2021 r. e-commerce stanowić ma 20 proc. udziału w jej sprzedaży – poinformowali przedstawiciele grupy. W tym roku przychody z e-commerce mają wynieść ponad 1 mld zł.


„Chcemy, by w 2021 roku udział e-commerce w przychodach grupy wyniósł 20 proc.”- powiedział na konferencji Sylwester Dmytriwski, menedżer LPP ds. e-commerce.

Spółka podała w prezentacji, że w 2019 roku przychody ze sprzedaży internetowej powinny wzrosnąć o 60 proc. rdr, do ponad 1 mld zł.

Jak powiedział Dmytriwski, w I kwartale 2020 roku powierzchnia magazynowa na potrzeby biznesu e-commerce wyniesie 120,8 tys. m kw. (PAP Biznes)

pel/ ana/

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,5527 0,18%
1 EUR 4,2720 -0,17%
1 GBP 5,0232 -0,19%
100 JPY 2,6350 0,14%
1 USD 3,7467 -0,49%