Profil:
LPP SAGrupa LPP uruchomiła pierwszy sklep Mohito we Włoszech
Grupa LPP uruchomiła pierwszy sklep stacjonarny marki Mohito we Włoszech, półtora roku po debiucie brandu w tamtejszym kanale online - podała spółka w komunikacie prasowym.
Pierwszy sklep Mohito rozpoczął działalność w czwartek w Marcon k. Wenecji. W kwietniu Mohito uruchomi jeszcze jeden salon – w Mediolanie.
Wchodzące w skład portfolio grupy Mohito jest trzecią marką LPP obecną we Włoszech. Jesienią ubiegłego roku w Mediolanie zadebiutował Reserved, który jest tam już obecny w dwóch lokalizacjach. Z kolei Sinsay ponad roku temu zadebiutował w Marcon.
"Od czasu zmiany naszej strategii rozwojowej, jaka nastąpiła przeszło rok temu, coraz śmielej stawiamy kroki w południowej części Europy, która dla branży modowej pozostaje rynkiem konkurencyjnym, ale też coraz bardziej otwartym na świeże propozycje modowe. Jestem przekonany, że Mohito powtórzy sukces Sinsay oraz Reserved i przypadnie do gustu włoskim klientkom, dlatego planujemy dalszy rozwój powierzchni sprzedażowej Mohito w rejonie basenu Morza Śródziemnego" – powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes LPP.
Jak podała spółka, zmiana strategii przyspieszyła plany rozwoju LPP na rynkach europejskich, takich jak Włochy, Grecja czy Wielka Brytania. W 2023 r. spółka otworzyła trzy nowe lokalizacje Reserved w Londynie, a w maju zamierza tam uruchomić kolejny sklep marki w Westfield White City. (PAP Biznes)
pel/ osz/