INTERBUD-LUBLIN SA (19/2025) Powołanie członków Rady Nadzorczej na nową pięcioletnią kadencję

Raport bieżący 19/2025


Zarząd INTERBUD-LUBLIN S.A. (Emitent, Spółka) informuje, że Zwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki obradujące w dniu 22 maja 2025 roku powołało z dniem 22 maja 2025 r. Członków Rady Nadzorczej Spółki na nową pięcioletnią kadencję następujące osoby:

1. Pana Roberta Zajkowskiego

2. Pana Piotra Biernatowskiego

3. Panią Joannę Bartkowiak

4. Pana Tomasza Wołowca

5. Pana Kamila Majewskiego

Poniżej zamieszczono informacje nt. wykształcenia, kwalifikacji i zajmowanych wcześniej stanowisk, wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej powołanej osoby nadzorującej.

Robert Zajkowski

Pan Zajkowski pełni rolę członka Rady Nadzorczej od 29 czerwca 2023 r. w tym jako Przewodniczący Rady Nadzorczej od 8 lipca 2024 r.

Wykształcenie

23 marca 2019

doktor habilitowany nauk ekonomicznych w dyscyplinie ekonomia Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Wydział Ekonomiczny

19 października 2006

doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie ekonomia Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Wydział Ekonomiczny

8 czerwca 1998

magister Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Wydział Ekonomiczny

Doświadczenie naukowo - dydaktyczne

od 1 października 2020

Katedra Bankowości i Rynków Finansowych Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Stanowisko - profesor UMCS

Praca dydaktyczna - Ekonomia menedżerska, Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa, Economics of Family Businesses, Metody badań jakościowych

od 1 września 2007 - do 31 września 2020

Katedra Bankowości i Rynków Finansowych Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Stanowisko - Adiunkt

Praca dydaktyczna - Bankowość, Makro i mikroekonomia, Zarządzanie instytucjami kredytowymi, Instrumenty finansowania przedsiębiorstw, Analiza ekonomiczno - finansowa, Systemy pośrednictwa finansowego, Ekonomia menedżerska, Metody oceny i pomiaru ryzyka

od 1 października 1998 do 31 sierpnia 2007

Zakład Statystyki i Ekonometrii Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie Stanowisko - Asystent, później Adiunkt

Praca dydaktyczna - Statystyka, Ekonometria, Prognozowanie i symulacje, Badania operacyjne

Doświadczenie badawcze

UMCS w Lublinie

1. Uwarunkowania wykorzystania funduszy Unii Europejskiej przez jednostki samorządu terytorialnego w województwie lubelskim; projekt badawczy MNiSW Nr NN 113240836; czas realizacji: 2009-2010; charakter uczestnictwa: członek zespołu badawczego

2. Finansowe instrumenty wsparcia innowacyjności przedsiębiorstw w województwie lubelskim, projekt badawczy MNiSW nr NN 113 303038; czas realizacji: 2010-2013; charakter uczestnictwa: członek zespołu badawczego

3. Ład korporacyjny, struktura własnościowa i wyniki finansowe przedsiębiorstw rodzinnych w Polsce i Austrii - analiza porównawcza; projekt badawczy NCN w ramach programu Opus4; nr NCN 2012/07/B/HS4/00455; czas realizacji: 2013-2016; charakter uczestnictwa: główny wykonawca

Inne

1. Mechanizmy decyzyjne ludzi młodych przy wyborze kierunków studiów; na zlecenie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie; czas realizacji: 2008-2009; charakter uczestnictwa: wykonawca

2. Projekt badawczy "Lubelskie Asocjacje Zarządzania Zmianą Gospodarczą w Powiatach" realizowany przez Fundację Rozwoju Demokracji Lokalnej Regionalny Ośrodek w Lublinie - przeprowadzenie IDI, badań fokusowych, opracowanie końcowego raportu dla powiatu krasnostawskiego

3. Euro - Lotnisko 2012. Projekt badawczy współfinansowany przez Unie Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Fundacja PAN "Nauka i Rozwój Lubelszczyzny"; POKL.08.01.02-06-834/08; czas realizacji: 2009-2010; charakter uczestnictwa: członek zespołu badawczego

Dodatkowo Pan Zajkowski posiada duże doświadczenie praktyczne zdobyte w trakcie projektów prowadzonych przez podmioty z sektora publicznego, prywatnego oraz non-profit, w tym m.in. przez Miasto Lublin, Fundacja Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, Lubelski Park Naukowo - Technologiczny SA czy Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie. Autor i współautor ponad 60 publikacji naukowych. Promotor łącznie ponad 200 prac, z czego 120 to prace magisterskie.

Piotr Biernatowski

Pan Biernatowski pełni rolę członka Rady Nadzorczej od 17 listopada 2023 r. w tym jako Zastępca Przewodniczącego Rady Nadzorczej od 8 lipca 2024 r.

Edukacja

Absolwent prawa na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. W trakcie studiów prawniczych studiował również w Hiszpanii na Universidad Autonoma de Barcelona. Absolwent studiów podyplomowych z Bankowości Inwestycyjnej Szkoły Głównej Handlowej.

Organizacje

Członek Okręgowej Izby Adwokackiej w Warszawie - adwokat

Fundacja Instytut Libertatis Polska Przyszłości

Doświadczenie

Piotr Biernatowski jest doświadczonym adwokatem doradzającym w zakresie prawa gospodarczego i karno-gospodarczego. Posiada unikalne doświadczenie w zakresie sporów gospodarczych pomiędzy spółkami oraz pomiędzy wspólnikami. Brał udział w licznych fuzjach i przejęciach, zaczynając od fazy koncepcyjnej, poprzez negocjacje i zamknięcie transakcji, kończąc na doradztwie potransakcyjnym.

Doradza podmiotom z rynku finansowego w zakresie regulacji, obrotu i emisji instrumentów finansowych.

Tworzy i realizuje strategie w złożonych sporach gospodarczych i karno-gospodarczych.

Przez kilka lat pełnił funkcję Sędziego Sądu Odwoławczego przy Polskim Związku Piłki Siatkowej.

Przed dołączeniem do GP Partners Piotr Biernatowski prowadził własną kancelarię. Wcześniej pracował w polskiej kancelarii wyspecjalizowanej w sporach gospodarczych i doradztwie strategicznym.

Specjalizacje

Spory, prawo spółek, karne gospodarcze

Doświadczenie

Spory, prawo gospodarcze, prawo karne gospodarcze, fuzje i przejęcia, rynek finansowy, kryptowaluty.

Joanna Bartkowiak

Pani Bartkowiak pełni rolę członka Rady Nadzorczej od 9 czerwca 2022 r.

Wykształcenie

październik 2017 - wrzesień 2019 - Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji, Lublin- magister - socjologia. Specjalizacja: Psychosocjologia rozwoju osobistego i coaching managerski.

październik 2000- maj 2004 - Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji, Lublin- licencjat - Socjologia organizacji i zarządzania.

Doświadczenie zawodowe

wrzesień 2021 - obecnie Prezes Zarządu spółki Serv _ Coop sp. z o.o.

wrzesień 2006 - grudzień 2021 : Ryanair, Dublin - Agent obsługi klienta.

Tomasz Wołowiec

edukacja

1992-1996 Katolicki Uniwersytet Lubelski; mgr ekonomii.

1996-2000 Katolicki Uniwersytet Lubelski; studia doktoranckie; doktor nauk ekonomicznych w zakresie ekonomii

2014

2024 Dr hab. nauk ekonomicznych w zakresie organizacji i zarządzania

Dr hab. nauk prawnych w zakresie prawa międzynarodowego i międzynarodowych stosunków gospodarczych

STUDIA PODYPLOMOWE:

2012 - studia podyplomowe w zakresie Innowatyki

2010 - studia podyplomowe w zakresie audytu i kontroli wewnętrznej w sektorze prywatnym i administracji

2010 - studia podyplomowe w zakresie Innowacyjnego zarządzania badaniami naukowymi

2009 - studia podyplomowe w zakresie Aspektów prawnych i ekonomicznych w nadzorze właścicielskim

Doświadczenie zawodowe

2022-2023 Koordynator studiów podyplomowych i MBA, Lubelska Akademia WSEI

Od 2021 Społeczny Doradca Zarządu PKS Ryki sp. z o.o.

Od 2021 Doradca Zarządu Stowarzyszenia Eksporterów RP

Od 2022 Społeczny doradca zarządu - Stowarzyszenie Polski PKS

Od 2023 Prorektor ds. nauki i współpracy międzynarodowej, Akademia WSEI Lublin

Od 2021- nadal; właściciel firmy SUPPORT - konsulting, doradztwo biznesowe, zarządzanie nieruchomościami

2019-2023 Dyrektor Instytutu Administracji Publicznej i Biznesu - Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie [Akademia WSEI]

2017 - 2019 Kierownik Zakładu Finansów i Rachunkowości - Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie

2011-2018 Przewodniczący Rady Nadzorczej Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Krynicy-Zdroju

2011 - 2013 Zastępca Dyrektora ds. Rozwoju w Instytucie Badań i Analiz Finansowych - Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

2011-2018 Zastępca Burmistrza Krynicy-Zdroju

2008- 2009 Pełnomocnik Rektora ds. projektów komercyjnych - WSB-NLU w Nowym Sączu

2007 - 2008 Prezes Zarządu Huta Kościuszko S.A. w Chorzowie

2006-2012 Przewodniczący Rady Nadzorczej Huty Kościuszko S.A. w Chorzowie

2006 - 2012 Kierownik Zakładu Ekonomii, Wydział Przedsiębiorczości i Zarządzania Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu

2010 - nadal ekspert i konsultant Samodzielnego Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "ARCUS" w Krynicy -Zdroju.

2008-2009 Pełnomocnik Rektora ds. projektów komercyjnych, WSB-NLU w Nowym Sącz

2004-2018 Biegły Sądowy z zakresy finansów, rachunkowości i prawa podatkowego

2004-2006 Zastępca Kierownika Katedry Ekonomii, Wydział Przedsiębiorczości i Zarządzania - Wyższa Szkoła Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu

2001 - nadal; doradca ds. ekonomicznych i prawnych Stowarzyszenia Gmin Uzdrowiskowych RP

2000-2001 Kierownik Zespołu Ekonomiki Turystyki, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

1997-2000 Kierownik Wydziału Podatków i Opłat lokalnych, Urząd Gminy Krynica-Zdrój

Pan Wołowiec Członek jest posiada wiedzę z zakresu ekonomii i finansów, jest członkiem wielu rad naukowych czasopism krajowych i zagranicznych, przeprowadzał analizy i ekspertyzy w ramach wielu projektów badawczych.

Kamil Majewski

Pan Kamil Majewski posiada wykształcenie wyższe, jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej (kierunek Finanse i Rachunkowość) oraz Uniwersytetu Johanna Gutenberga w Mainz.

Posiada kwalifikacje w zarządzaniu finansami spółek poparte wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach kierowniczych. Karierę rozpoczął od stażów w działach doradztwa finansowanego i audytu m. in. w Grant Thornton Frąckowiak Sp. z o.o., PwC Sp. z o.o., następnie pełnił funkcję kontrolera finansowego w spółce Legia Warszawa S.A. Od 2014 roku pracował jako Dyrektor Finansowy w spółkach La Mania Sp. z o.o. i RCKFL Sp. z o.o. sp.k. W tej ostatniej spółce jako właściciel zajmował się procesami inwestycyjnymi i nadzorem nad spółkami portfelowymi. Od 2019 roku do 2020, w Food _ Friends Polska S.A. pełnił funkcję CFO pełniąc nadzór nad obszarem finansów, IT a także M_A. Następnie w charakterze Wiceprezesa oraz prokurenta pełnił obowiązki dyrektora ds. rozwoju i finansów w Gastromall Group sp. z o.o. Od lutego 2020 zasiada w radzie nadzorczej Reino Capital S.A., notowanego na GPW w Warszawie holdingu złożonego ze Spółek działających w branży nieruchomości komercyjnych. W drugiej połowie 2022 r., objął stanowisko dyrektora inwestycyjnego w La Mania sp. z o.o., gdzie odpowiada za procesy inwestycyjne i nadzór nad Spółkami portfelowymi.

Zgodnie ze złożonymi oświadczeniami powołani członkowie Rady Nadzorczej nie prowadzą działalności konkurencyjnej w stosunku do działalności wykonywanej w Spółce oraz nie uczestniczą w spółkach konkurencyjnych wobec Emitenta jako wspólnicy spółki cywilnej, spółki osobowej lub jako członkowie organu spółki kapitałowej oraz nie uczestniczą w innej konkurencyjnej osobie prawnej jako członkowie jej organu. Ponadto nie figurują w Rejestrze Dłużników Niewyp

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

[English version below]

More information on page: http://biznes.pap.pl/en/reports/espi/all,0,0,0,1

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,5306 -0,14%
1 EUR 4,2447 -0,08%
1 GBP 5,0601 -0,12%
100 JPY 2,6004 -0,05%
1 USD 3,7456 0,07%