INTERNET MEDIA SERVICES SA planowane przejęcie kolejnych podmiotów

Raport Bieżący nr 34/2013


Zarząd Internet Media Services S.A. informuje, że w dniu 10 lipca 2013 roku Spółka podpisała listy intencyjne ze spółkami: Entertainment Group Sp. z o.o. z oraz Asap Agency Sp. z o.o. z siedzibami w Warszawie. Przedmiotem listów jest ustalenie warunków objęcia pakietów kontrolnych w w/w podmiotach oraz zasad współpracy po połączeniu. Obie w/w firmy działają na szeroko rozumianym rynku reklamowym. Przejęcie ma na celu rozszerzenie portfolio usług Grupy Kapitałowej IMS i dotarcie z szerszą ofertą do większej liczby klientów, a w konsekwencji wzrost przychodów i zysków Grupy IMS.

Entertainment Group działa na rynku od 2000 roku. Specjalizuje się w organizacji eventów i wydarzeń specjalnych. Firma zajmuje się przygotowywaniem i realizacją imprez związanych z wprowadzeniem nowych produktów na rynek, ambientami, promocją, programami lojalnościowymi, szkoleniami, konferencjami itp. Agencja buduje i wzmacnia w ten sposób pozytywny wizerunek firm, a jej celem jest realizacja zleceń w sposób w pełni dostosowany do indywidualnych potrzeb Klienta. Jedną ze specjalizacji Entertainment Group są działania PR, mające na celu promowanie marki w wybranym środowisku. Przedsięwzięcia eventowe oraz szeroki zakres usług PR, w tym Celebrity PR, umożliwiają zaprezentowanie aspektów najistotniejszych z punktu widzenia Klienta. W portfolio Klientów Entertainment Group znajdują się m.in.: Diageo Polska, Carlsberg Polska, Hotel Sheraton, GlaxoSmithKline, Metro Group, Summit Motors Poland, Red Bull, Schweppes Orangina, Martini Polska, Citroen, Multikino, Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce, Pepsi Polska.

Wyniki finansowe za I kwartał 2013 roku Entertainment Group przedstawiają się następująco:

Przychody: 1 028 tys. zł

EBIT: 77 tys. zł

EBITDA: 85 tys. zł

Zysk netto: 60 tys. zł.

Asap Agency jest młodą i dynamicznie rozwijającą się agencją, działającą od grudnia 2012 r. Asap przygotowuje pełną realizację kampanii ATL, BTL i Interactive, od strategii, przez kreację i wdrożenie koncepcji w życie. W portfolio Asap Agency znajdują się firmy z branży FMCG, w tym alkoholowe, farmaceutyczne a także deweloperskie i inne.

Wyniki finansowe za I półrocze działalności Asap Agency (grudzień 2012 - maj 2013) przedstawiają się następująco:

Przychody: 149 tys. zł

EBIT: 20 tys. zł

EBITDA: 25 tys. zł

Zysk netto: 16 tys. zł.

Na przełomie lipca i sierpnia br. planowane jest rozpoczęcie due dilligence Entertainment Group i Asap Agency. IMS SA i oba w/w podmioty ustaliły datę 31 grudnia 2013 r. jako graniczny termin ustalenia warunków połączenia kapitałowego.

Podstawa prawna: §3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".

Więcej na: http://biznes.pap.pl i http://biznes.pap.pl/espi

kom ebi abs/

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,5535 0,18%
1 EUR 4,2464 0,15%
1 GBP 4,9265 0,07%
100 JPY 2,4739 0,25%
1 USD 3,6209 0,03%