Profil:
PKO BP SAPoczta Polska, PKO BP i KIR mają list intencyjny ws. wdrożenia usługi e-Doręczeń
Poczta Polska, PKO BP i KIR podpisały list intencyjny, dotyczący współpracy nad nowym rozwiązaniem – usługą e-Doręczeń, która będzie dostępna bezpośrednio z poziomu bankowego serwisu internetowego - poinformował PKO BP w komunikacie.
Podano, że dzięki temu rozwiązaniu klienci banku będą mogli odbierać urzędową korespondencję elektronicznie.
Dzięki planowanemu wdrożeniu klienci banku będą mogli złożyć wniosek o założenie adresu do e-Doręczeń z poziomu serwisu internetowego PKO BP - iPKO.
"Klienci będą otrzymywać powiadomienie o nowej korespondencji, a następnie, bez konieczności dodatkowego logowania będą przekierowani do portalu Poczty Polskiej, gdzie będą mogli odebrać i przeczytać otrzymaną korespondencję. To proste i bezpieczne rozwiązanie, które ułatwi codzienny kontakt z urzędami i firmami oraz zaoszczędzi czas klientom, którzy skorzystają z tej usługi" - napisano w komunikacie.
"Naszą ambicją jest stworzenie ekosystemów, w których klient największego polskiego banku zostanie kompleksowo, bezpiecznie i wygodnie obsłużony - również w zakresie coraz bardziej rozwijanych usług publicznych. Wierzymy, że ta inicjatywa łączy cyfrowe państwo z codziennym życiem obywateli i sprawia, że korzystanie z e-Administracji staje się prostsze, bezpieczniejsze i bardziej dostępne" - powiedział cytowany w komuniakcie Szymon Midera, prezes PKO BP.
Rolą KIR jest zapewnienie infrastruktury niezbędnej do integracji e-Doręczeń z sektorem bankowym, co z czasem pozwolić ma na dostarczenie rozwiązania wszystkim zainteresowanym instytucjom.(PAP Biznes)
seb/ gor/