Profil:
Murapol SASprzedaż lokali detalicznych Murapolu wyniosła w I-III kw. 2.112 lokali
Sprzedaż lokali klientom detalicznym Grupy Murapol w ciągu trzech kwartałów 2025 r. wyniosła 2112 lokali - na podstawie umów deweloperskich i przedwstępnych, z wyłączeniem rezerwacji - wobec 2.084 przed rokiem - podała spółka w komunikacie. W samym III kw. były to 734 lokale.
Ponadto, na koniec III kwartału 2025 r. grupa posiadała 125 opłaconych umów rezerwacyjnych po wyeliminowaniu rezygnacji.
Łączna sprzedaż netto do klientów detalicznych za trzy kwartały 2025 r. wyniosła 2.237 lokali wobec 2.234 rok wcześniej.
W wykonaniu umów zawartych przez spółki z grupy Murapol, w ciągu trzech kwartałów 2025 r. doszło do przekazania 1.364 lokali na rzecz klientów detalicznych, w tym 413 lokali w III kwartale 2025 r. W analogicznym okresie poprzedniego roku było to 1.720 lokali.
W komunikacie prasowym wskazano, że w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2025 r. Murapol wprowadził do oferty 1.416 lokali w 7 inwestycjach w 5 miastach (wobec 3.194 lokali rok wcześniej) tj. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Toruniu i Siewierzu.
Nowa oferta obejmuje lokale zaprojektowane zarówno w nowych przedsięwzięciach deweloperskich, jak i w kolejnych etapach realizowanych już inwestycji.
Na koniec września oferta Murapolu obejmowała 4.081 lokali w 16 miastach, z kolei portfel projektów w budowie grupy Murapol obejmował 8.014 lokali powstających w 101 budynkach realizowanych w ramach 28 projektów na terenie 15 miast, w tym w segmencie detalicznym 6.373 lokali, a w segmencie PRS – 1.641 lokali.
Ponadto na koniec III kw. deweloper dysponował aktywnym bankiem ziemi pod budowę ponad 20,2 tys. lokali o łącznej powierzchni użytkowej netto przekraczającej 859 tys. mkw. w 18 miastach. (PAP Biznes)
mcb/