Profil:
Vee SAVEE SA (3/2025) Dane o działalności handlowej - wskaźnik MPC, luty 2025
Raport bieżący 3/2025
Postawa prawna: Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Zarząd Vee S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej "Spółka", "Vee" lub "Emitent") podaje do publicznej wiadomości informacje na temat działalności handlowej Emitenta.
Według danych pochodzących z systemów sprzedaży Spółki, w lutym 2025 r. liczba spraw obsłużonych przez Vee na rzecz klientów biznesowych wyniosła 50,2 tys. na dzień roboczy (1,0 mln w całym miesiącu), zaś wskaźnik MPC (Minutes of Processed Conversations), mierzący liczbę minut rozmów realizowanych przez Spółkę na rzecz klientów biznesowych, wyniósł 31,0 tys. na dzień roboczy (619,8 tys. w całym miesiącu). Liczba spraw obsłużonych przez Vee w lutym 2025 r. wzrosła w stosunku do stycznia 2025 r. o 33,69% w dniu roboczym (oraz o 27,32% w całym miesiącu). Wynik MPC osiągnięty w lutym 2025 r. wzrósł w stosunku do stycznia 2025 r. o 21,01% w dniu roboczym (oraz o 15,24% w całym miesiącu). Spółka zaznacza przy tym, że wskaźniki osiągnięte w lutym 2025 r. zostały zrealizowane m.in. dzięki wolumenom procesowanych minut z trwających projektów dla m.in. firm z branż: ubezpieczeniowej, bankowej, finansowej, medycznej, przewozowej i energetycznej.
Luty 2025 roku przyniósł Spółce kolejne rekordowe wyniki:
1. najwyższą miesięczną liczbę rekordów- 1,0 mln rekordów, czyli wynik o 15,18% wyższy od rekordowego dla Spółki, lipca 2024 roku
2. najwyższą liczbę rekordów na dzień roboczy - 50,2 tys. rekordów, czyli wynik o 32,46% wyższy od rekordowego dla Spółki, lipca 2024 roku
3. najwyższy miesięczny wynik MPC - 619,8 tys. minut, czyli wynik o 15,24% wyższy od rekordowego dla Spółki, stycznia 2025 roku
4. najwyższy wynik MPC na dzień roboczy - 31,0 tys. minut, czyli wynik o 21,01% wyższy od rekordowego dla Spółki, stycznia 2025 roku
Spółka zaznacza, że jej oferta jest skierowana do klientów biznesowych, a zainteresowanie technologią i usługami spółki wynika z ich poziomu efektywności, konkurującego z jakością pracy tradycyjnych działów obsługi klienta. Jednocześnie zarząd podkreśla, że na sumę MPC składają się rozmowy realizowane przez Spółkę zarówno w trybie produkcyjnym, jak i komercyjnym trybie POC (proof of concept), co może wpływać na wysokość rozliczanej stawki za minutę rozmowy z Emitentem. Mając powyższe na uwadze, zarząd Spółki spodziewa się, że zmiana wolumenu MPC przełoży się na proporcjonalną zmianę przychodów z tego segmentu działalności spółki, z zastrzeżeniem odchylenia przychodów o 15 proc. (w górę lub w dół) od raportowanego wskaźnika MPC. W 2024 r. sprzedaż rekordów oraz minut (wyrażona wskaźnikiem MPC) odpowiadała za średnio 93% całkowitych miesięcznych przychodów spółki. Ponadto, spółka do swoich całkowitych przychodów zalicza także opłaty za setup, czyli licencje i prace wdrożeniowe - rozliczane odpowiednio w cyklach realizowanych projektów, w formule fixed price lub success fee. Spółka uzupełniła raportowanie o działalności handlowej Emitenta o dane dotyczące liczby spraw obsłużonych przez Spółkę ze względu na wprowadzenie oferty bazującej na liczbie spraw obsłużonych (nie rozliczanych minutowo). W przyszłości Spółka podejmować będzie kroki, aby mierzyć skuteczność biznesową nie przez pryzmat długości prowadzonych rozmów, ale poprzez ich efekty. Jednocześnie z uwagi na zmienną liczbę dni roboczych w miesiącu Spółka będzie informowała o średniej liczbie spraw obsłużonych na dzień roboczy. Spółka nie podaje (z wyłączeniem danych zawartych w raportach okresowych) wysokości przychodów z innych segmentów działalności, z uwagi na ich dużą zmienność w czasie.
Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1
More information on page: http://biznes.pap.pl/en/reports/espi/all,0,0,0,1