Profil:
Wittchen SAWittchen otworzył drugi salon stacjonarny w Rumunii

Grupa Wittchen otworzyła drugi salon stacjonarny w Rumunii - poinformował sprzedawca galanterii skórzanej, obuwia i odzieży w komunikacie prasowym. Sklep uruchomiono w centrum handlowym Fashion House Outlet Pallady, na wschodnich przedmieściach Bukaresztu, w pobliżu autostrady A2.
Spółka poinformowała, że nowy sklep w Bukareszcie jest kolejnym etapem ekspansji marki Wittchen w Rumunii po tym, jak w grudniu 2023 roku uruchomiono salon w ParkLake Shopping Center w pobliżu centrum miasta.
Salon w Fashion House Outlet Centre Pallady ma powierzchnię 123 m kw.
"Otwierając kolejny salon stacjonarny w Bukareszcie systematycznie realizujemy plan naszej ekspansji międzynarodowej. (...) W tym roku planujemy uruchomienie jeszcze jednego salonu stacjonarnego w Rumunii, tym razem w zachodniej części Bukaresztu" – powiedział cytowany w komunikacie Jędrzej Wittchen, prezes zarządu spółki.
Jak podano, grupa Wittchen realizuje 3-etapową strategię wejścia na nowe rynki zagraniczne. Na początku stawia na zewnętrzne platformy typu marketplace i budowanie świadomości marki. W kolejnym kroku uruchamia własny sklep internetowy, a następnie otwiera salon stacjonarny (showroom) w starannie wyselekcjonowanych lokalizacjach w danym kraju.
Obecnie w Polsce działa ponad 90 sklepów stacjonarnych z logo Wittchen oraz Wittchen Travel. Grupa ma także własne salony w Czechach (7 placówek), na Węgrzech (3 sklepy), w Austrii (2 sklepy), Niemczech, Słowacji (po 1 sklepie), Rumunii (2 sklepy) oraz w Ukrainie (10 placówek franczyzowych).
Grupa Wittchen prowadzi sprzedaż poprzez własne e-sklepy w 6 krajach, 44 platformy marketplace w 23 krajach oraz sieć ponad 100 salonów stacjonarnych funkcjonujących pod markami Wittchen i Wittchen Travel. Posiada własne centrum logistyczne w podwarszawskich Palmirach.
Od 2015 roku spółka Wittchen SA jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
gaw/ asa/