Profil:
One More Level SAOne More Level przyjął strategię rozwoju spółki na lata 2024-2029
Zarząd One More Level przyjął strategię rozwoju spółki na lata 2024-2029 - podał producent gier komputerowych w komunikacie. W okresie realizacji strategii spółka zakłada wydanie dwóch gier (rozwijających IP Cyber Slash oraz Project Swift) oraz zakończenie realizacji trzeciego tytułu.
Jak podano, strategia zakłada, że podstawowy cel spółki, jakim jest pomnażanie jej kapitału i wzrost wartości spółki dla akcjonariuszy, w perspektywie do 2029 r. będzie realizowany poprzez rozwój działalności w obszarze produkcji gier akcji dedykowanych na urządzenia PC oraz konsole.
"Celem Spółki na lata 2024-2029 jest realizacja gier opartych o dwa autorskie, należące do spółki, koncepty (IP), obecnie rozwijane pod kodowymi nazwami Cyber Slash oraz Project Swift" - napisano.
"W celu zwiększenia efektywności procesów produkcyjnych oraz zwiększenia unikalności produkowanych gier, spółka planuje powołanie wewnętrznego działu R_D - Code AI, odpowiedzialnego za włączenie AI w projekty realizowane przez One More Level" - dodano.
Wskazano, że dla zmaksymalizowania szans na sukces realizowanych przez spółkę projektów planowane jest także powołanie działu wydawniczego i rozpoczęcie działalności self-publishing.
Jak podano, strategia zakłada finansowanie działalności spółki ze środków własnych, wypracowanych z komercjalizacji wcześniej wydanych gier, finansowanie się długiem lub też ewentualnie finansowanie się ze środków pozyskanych w ramach rozważanego podwyższenia kapitału zakładowego spółki.
"Zarząd spółki podkreśla, że przyjęcie strategii jest elementem przeglądu opcji strategicznych, który jest kontynuowany. W ocenie zarządu spółki, strategia wyznacza optymalny kierunek rozwoju spółki, równocześnie jednak może ona ulec zmianie ze względu na przebieg przeglądu opcji strategicznych, w tym negocjacji z potencjalnymi partnerami biznesowymi, dialogu z obecnymi akcjonariuszami oraz potencjalnymi inwestorami" - napisano.
Spółka wskazała, że cele i założenia strategii nie stanowią prognozy. (PAP Biznes)
gaw/ ana/