Ostatnia szansa na zgłoszenie się do konkursu Grand ESG (MediaRoom)

1.jpg

Tylko do 7 lutego do godz. 23.59 można wysyłać zgłoszenia do konkursu Grand ESG. Jego celem jest wyróżnienie efektywnych działań z zakresu zrównoważonego rozwoju podejmowanych przez przedsiębiorstwa oraz organizacje. Organizatorem konkursu jest Fundacja Grand Press.


Konkurs ma na celu docenić przedsiębiorstwa, które nie tylko deklarują, ale przede wszystkim realizują projekty w obszarze ESG. Nie ma znaczenia, czy chodzi o małe przedsiębiorstwo, czy lidera rynku - każda organizacja ma potencjał, by wdrożyć skuteczne inicjatywy z zakresu ESG.

Dzięki podziałowi na kategorie sektorowe każde dobre działanie ESG może zostać dostrzeżone, bowiem projekty będą porównywane biorąc pod uwagę specyficzne wyzwania i możliwości poszczególnych branż. Daje to szansę na pokazanie się również mniejszym przedsiębiorstwom i organizacjom, również z tych sektorów, którym trudniej jest się przebić do szerszej świadomości odbiorców mediów, klientów i interesariuszy.

Nadesłane zgłoszenia oceniać będzie jury, w skład którego wchodzą eksperci w zakresie zagadnień zrównoważonego rozwoju, raportowania ESG, komunikacji i public relations, zarządzania oraz przedstawiciele organizacji branżowych, instytucji publicznych, mediów i sektora biznesowego. Pełną listę jurorów można znaleźć tutaj: https://www.grandesg.pl/jury/.

Zgłoszenia przyjmowane są w aż 14 kategoriach sektorowych, w których jury przyzna nagrody za:

- NAJLEPSZE WDROŻENIE ESG - wprowadzone w organizacji projekty, rozwiązania i działania z zakresu ESG, które przynoszą widoczne efekty i wspierają w istotny sposób zrównoważony rozwój organizacji,

- NAJLEPSZĄ KOMUNIKACJĘ WDROŻENIA ESG - kampanie wewnętrzne i zewnętrzne wokół inicjatyw ESG oraz kampanie edukacyjne lub społeczne, w istotny sposób wpływające na realizację strategii zrównoważonego rozwoju organizacji.

Jury przyzna również dwie nagrody międzysektorowe:

- Tytułem CZŁOWIEK GRAND ESG uhonoruje osobę, która aktywnie wspiera wdrażanie strategii ESG i związane z nią działania, motywuje do skutecznej komunikacji inicjatyw ESG i traktuje ESG jako strategiczną szansę na budowanie przewagi konkurencyjnej.

- Nagrodę GRAND PRIX ESG przyzna za najlepsze połączenie ambitnych wdrożeń ESG z ich komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną do interesariuszy organizacji.

Zachęcamy do zapoznania się z REGULAMINEM konkursu. ZGŁOSZENIA można przesyłać do 7 lutego do 23.59, przez stronę: www.grandesg.pl.

Organizator: Fundacja Grand Press

Partner merytoryczny i inicjujący: Garden of Words Group

Mecenas konferencji: ORLEN

Patroni instytucjonalni: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Agencji Public Relations, Związek Firm Public Relations

Patroni medialni: Polskie Radio, PAP, Tygodnik Powszechny, Forbes, ngo.pl, PRoto, Stowarzyszenie Gazet Lokalnych, RaportCSR.pl, oesg.pl, ESG Trends, esg.pl

Źródło informacji: Fundacja Grand Press

UWAGA: Za materiał opublikowany przez redakcję PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”.

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana
1 CHF 4,3669 -0,70%
1 EUR 4,1977 0,29%
1 GBP 4,9771 -0,05%
100 JPY 2,6109 -0,34%
1 USD 3,8481 -0,24%

Powiązane