DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw (MediaRoom)

1.jpg

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz klienci korzystający z aplikacji mogą wysyłać paczki do pięciu nowych krajów: Bułgarii, Rumunii, Słowenii, Irlandii oraz Luksemburga. Tym samym z poziomu DPD Mobile możliwe jest już nadawanie przesyłek do 20 europejskich państw w atrakcyjnej cenie od 30 zł.


Rozszerzenie zasięgu transgranicznych dostaw w aplikacji DPD Mobile to kolejny krok w realizacji strategii firmy, która zakłada oferowanie wyboru sposobu dostawy, uproszczenie oraz digitalizację procesu nadawania przesyłek. W ramach usług międzynarodowych w aplikacji, DPD Polska obsługuje także dostawy do Austrii, Chorwacji, Portugalii, Węgier, Hiszpanii, Włoch, Francji, Niemiec, Czech, Belgii, Holandii, Słowacji, Litwy, Łotwy i Estonii.

„Stale pracujemy nad tym, aby usługi DPD Polska były jak najbardziej dostępne dla naszych klientów. Włączenie kolejnych krajów do oferty w DPD Mobile ma na celu zwiększenie dostępności i wygody, szczególnie w kontekście coraz większego zapotrzebowania na usługi przesyłek międzynarodowych. Dążymy do tego, aby każdy mógł korzystać z efektywnych i nowoczesnych rozwiązań logistycznych niezależnie od miejsca nadania przesyłki, w możliwie najbardziej atrakcyjnej cenie” - mówi Jakub Gradowski, kierownik ds. Digital Customer Experience w DPD Polska.

DPD Mobile - przesyłki w zasięgu jednego kliknięcia

Aplikacja DPD Mobile pod koniec 2024 roku przekroczyła łącznie liczbę 6 mln pobrań z Google Play i App Store, co świadczy o jej popularności i uznaniu wśród użytkowników. Intuicyjny interfejs i możliwość kompleksowego zarządzania przesyłkami z poziomu smartfona sprawiają, że użytkownicy mogą efektywnie zarządzać swoimi przesyłkami, oszczędzając przy tym czas i pieniądze. Popularność aplikacji to zasługa szeregu funkcjonalności, które aplikacja oferuje użytkownikom, w tym:

• dostęp do ponad 110 tysięcy punktów DPD Pickup w Europie, w tym ponad 31 tys. w całej Polsce,

• możliwość łatwych płatności za usługi przez Blik, Google Pay i Apple Pay,

• numer telefonu do kuriera dostępny z poziomu aplikacji,

• śledzenie przesyłki w czasie rzeczywistym,

• możliwość przekierowania paczki i udostępnienia zarządzania przesyłką innej osobie, która posiada aplikację DPD Mobile,

• szeroka oferta wysyłek krajowych i międzynarodowych, bez etykiety, w tym: przesyłki do 20 krajów Europy w cenie już od 30 zł, przesyłki krajowe pomiędzy punktami DPD Pickup w cenie 10 zł, a z punktu DPD Pickup na adres w cenie 15 zł,

• mapa punktów i automatów paczkowych DPD Pickup,

• archiwum przesyłek pozwala łatwo przeglądać historie zamówień.

Źródło informacji: DPD

UWAGA: Za materiał opublikowany przez redakcję PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”.

© Copyright
Wszelkie materiały (w szczególności depesze agencyjne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu PAP Biznes chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Materiały te mogą być wykorzystywane wyłącznie na postawie stosownych umów licencyjnych. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników Portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, bez ważnej umowy licencyjnej jest zabronione.

Waluty

Waluta Kurs Zmiana

Powiązane