Profil:
BoomBit SABoombit szacuje wzrost przychodów w styczniu mdm o 8,1 proc. do 20 mln zł
Grupa Boombit szacuje, że w styczniu 2025 roku jej przychody wzrosły mdm o 8,1 proc. do 20 mln zł - poinformował wydawca gier w komunikacie prasowym. Przychody pomniejszone o koszty pozyskania użytkownika i prowizje platform wyniosły 7,1 mln zł, co oznacza spadek o 3,3 proc. mdm.
Liczba pobrań wyniosła 20,3 mln.
Przychody ze sprzedaży Grupy BoomBit w styczniu 2025 r. wyniosły 20 mln zł, w tym 19,9 mln zł z gier mobilnych i 0,1 mln zł z projektów blockchain.
Wydatki na User Acquisition zwiększyły się do 11,5 mln zł (+22,8 proc. mdm), a koszty prowizji platform zmniejszyły się do 1,4 mln zł (-22,4 proc. mdm).
"W styczniu odnotowaliśmy wyższe przychody zarówno w przypadku gier Mid-Core, jak i Hyper-Casual, wzrosły również wydatki marketingowe w obu tych kategoriach. Kolejny miesiąc z rzędu motorem napędowym naszych wyników jest Darts Club, w przypadku którego obserwowaliśmy znaczący wzrost zainteresowania i wyników w trakcie Mistrzostw Świata w tej dyscyplinie. W styczniu gra osiągnęła historycznie najwyższy poziom DAU i spodziewamy się kontynuacji bardzo dobrych wyników tego tytułu także w lutym" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, prezes Marcin Olejarz.
"Warto zauważyć, że bardzo dobre wyniki pod względem osiągniętych przychodów zanotowały wydane w grudniu 2024 roku gry Walk King - Race on Stairs i Truck Transport Simulator. Jak co roku jesteśmy również beneficjentem polityki Google’a i zmniejszonych kosztów prowizji, dzięki czemu do przekroczenia pierwszego miliona dolarów wynoszą one 15 proc. zamiast 30 proc., co widoczne jest przede wszystkim w przypadku gier Mid-Core" - dodał.
W styczniu 2025 r. najlepiej zarabiającymi tytułami były Darts Club (5,5 mln zł przychodów), Hunt Royale (2,7 mln zł), oraz Downhill Race League (1,4 mln zł). (PAP Biznes)
gaw/ osz/