Profil:
BoomBit SABoombit szacuje, że w lipcu przychody wzrosły mdm o 6,5 proc. do 18,6 mln zł
Grupa Boombit szacuje, że w lipcu 2024 roku jej przychody wzrosły mdm o 6,5 proc. do 18,6 mln zł - poinformował wydawca gier w komunikacie prasowym. Przychody pomniejszone o koszty pozyskania użytkownika i prowizje platform wyniosły 7,8 mln zł, co oznacza wzrost o 4,4 proc. mdm.
Liczba pobrań wyniosła 19,5 mln.
Przychody grupy BoomBit w lipcu 2024 r. wyniosły 18,6 mln zł (+6,5 proc.), w tym 17,8 mln zł z gier mobilnych i 0,8 mln zł z projektów blockchain.
Wydatki na User Acquisition zwiększyły się do 8,8 mln zł (+10,1 proc.), a koszty prowizji platform pozostały na poziomie 2,0 mln zł (+0,2 proc.).
“W lipcu zarówno nasze przychody, jak i dochodowość były wyższe o kilka procent w porównaniu do czerwca. Na pozytywne wyniki w segmencie blockchain miała wpływ sprzedaż NFT do Hunters on Chain poprzez platformę OKX" - powiedział Marcin Olejarz, prezes Boombit cytowany w komunikacie.
Z kolei wyniki z gier mobilnych zanotowały niewielkie pogorszenie, głównie ze względu na zwiększone wydatki marketingowe w grach Mid-Core.
Ponadto w sezonie urlopowym aktywność graczy, z wyjątkiem dzieci, jest niższa, co przekłada się na niższą dochodowość z ruchu organicznego.
"Biorąc to wszystko pod uwagę, osiągnięte wyniki odbieramy pozytywnie i przygotowujemy się do wydania kolejnych tytułów. Idle Royal Stories trafi na rynek już w sierpniu, natomiast we wrześniu wydamy Clash of Destiny, najnowszą produkcję twórców Hunt Royale. Jeszcze w tym kwartale znaczącą aktualizację dostanie Dawn of Ages" - powiedział Marcin Olejarz.
"Jeśli chodzi o dochodowość gier, to widzimy poprawę w segmencie Hyper-Casual, Darts Club oraz Dawn of Ages osiągnęły wyniki zbliżone do poprzedniego miesiąca, zaś Hunt Royale, ze względu na wzrost UA, zanotował nieznaczny spadek" - dodał.
W lipcu 2024 r. najlepiej zarabiającymi tytułami ponownie były Hunt Royale (4,25 mln zł przychodów), Darts Club (1,81 mln zł) oraz Dawn of Ages (1,24 mln zł). (PAP Biznes)
pr/ asa/